Rabu, Mac 28, 2012


Halamak!!! Macam mana keadaan ni boleh jadi macam ni? Apa yang dah Papagomo buat sampai dimalukan oleh dua blog tersebut?

Sebenarnya, bukan la dimalukan apa sangat. Cuma dua blog tu berada didalam senarai teratas bagi kategori blog pilihan pembaca Google.

Baru - baru ni, pihak Google telah mendedahkan senarai terbaru mengenai hasil carian rakyat Malaysia mengenai beberapa blog tempatan.

Secara keseluruhannya, blog Papagomo berada ditangga ketiga dalam senarai tersebut. Tu kira campur semua sekali tu. Termasuk la blog - blog Pakatan Pembangkang.

Bermakna, sekarang ni jelas yang penguasaan media maya terutamanya blog Politik ni mula dikuasai oleh golongan yang Pro Kerajaan. Itu yang buat Si Ketua Penipu tu pening kepala!!!

Dibawah, Semut paparkan senarai top ten yang didedahkn oleh pihak Google. Sedih jugak sebab blog Semut tak de. Tapi, tak pe. Yang penting kita balun puak - puak Pakatan Pembangkang tu sampai lumat!!! Jangan kasi can!!! No Mercy!!!
Top blogs: -
1. Blog Serius
2. Beautifunara
3. Papagomo
4. Jejariruncing
5. Honeykoyuki
6. Oh Bulan
7. Kari ngeri
8. Malaymoviesfull
9. My Resipi
10. IniBelogSaya
Zeitgeist Explained
Google reveals the internet "Zeitgeist" (German for "the spirit of the times") through an exploration of the billions of search queries we receive each year. In addition to the Year-end Zeitgeist, which highlights the top trends of 2011, we also have several tools that give insight into global, regional, past and present search trends. Google Zeitgeist tools can never be used to identify individual users because we rely on anonymised, aggregated counts of how often certain search queries occur over time. 
- Sumber
Categories:

13 ulasan:

  1. Ada orang seru blog saya.. hew3

    BalasPadam
  2. siot terkejut i tau...hahahaha

    BalasPadam
  3. seru...jangan tak seru bro...hahaha...

    BalasPadam
  4. ahahahahaha... terbaek la PAPAGOMO... ahahaha..

    BalasPadam
  5. Nice post, thanks for sharing this wonderful and useful information with us.
    1993 Land Rover Range Rover AC Compressor

    BalasPadam
  6. Sharing is caring... Yer tak yer kan..
    Tambahan pulak otai tolong share.. Hew3

    BalasPadam
  7. salam. tlong promote and follow blog sy penatintapemikir.blogspot.com

    BalasPadam
  8. halo admin semut hitam boleh atau tidak masuk blog saya di blog list kamu http://anakjati-kedah.blogspot.com/

    BalasPadam
  9. PapaGomo ada skndal dgn LadyGajah?

    BalasPadam
  10. papagomo tak hensem. mulut longkang.sekian trime kasih.

    BalasPadam
  11. kpd tanpa nama berkata...kalau papagomo mulut longkang...nape anuar aljuburi tk saman???? saman aje...kan senang...mulut longkang pun...kau baca gak..blog die...hehhehe hampehhh kau nie

    BalasPadam
  12. kpd tanpa nama berkata....papagomo mulut longkang..tp nape anuwar aljuburi tk saman...sebenar nya mulut kamu mcm longkang...kan kan kan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping