Rabu, Mac 28, 2012


Wah!!! Tak reda lagi amukan Menteri Besar Kedah ni rupanya ye. Walaupun dia baru balik bercuti, tapi kemarahan dia semakin menjadi - jadi.

Tapi, semua tu kita tak boleh nak salahkan Tok Jan. Dia tak mampu nak buat apa - apa. Maklum la, dia kan dari Parti Angguk Saja.

Jadi, apa yang mampu Tok Jan ni buat ialah meroyan sorang - sorang je la. Nanti, bila turun 'wahyu' dari PAS Pusat, diam jugak la Tok Jan ni nanti.

Tambahan pulak dia dikelilingi oleh orang - orang BODOH yang GILA KUASA, nak buat macam mana lagi. Nak tak nak dia kena hadap je la.

Lagi pun, siapa suruh PAS bersekongkol dengan DAPigs dan PKR ni!!! Dah tau diorang tu jenis manusia yang GILA KUASA, yang diorang nak ikut jugak menda kejadahnya!!! Perkara mudah macam tu pun diorang tak boleh fikir ke? Takkan la PAS ni bodoh sangat kot!!!
ALOR SETAR: PAS Kedah berkeras untuk kekal dengan status quo dan bertanding dalam bilangan kerusi yang sama sebagaimana yang dilakukan parti itu pada pilihan raya umum 2008.
Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, tiada persoalan mengenai PAS untuk melepaskan mana-mana kerusinya, dan PKR serta DAP perlu menyelesaikan peruntukan di Dewan Undangan Negeri (DUN) di antara mereka.
“Kita akan bertanding dalam 24 kerusi DUN dan terserah kepada PKR dan DAP untuk berunding mengenai baki lapan kerusi lagi,” katanya kepada The Star, Rabu.
Beliau mengulas kenyataan Pengerusi DAP Kedah, Lee Guan Aik berhubung parti itu akan bertanding dalam lebih banyak kerusi dan tidak menolak kemungkinan berlakunya pertembungan tiga parti sekiranya permintaan itu tidak penuhi.
Terdapat 36 kerusi DUN dan 15 kerusi Parlimen di Kedah.
Azizan berkata: “Semuanya sudah lama diselesaikan antara PAS dan PKR, dan kedua-duanya bersetuju untuk mengikut status quo. Tetapi DAP meminta lebih banyak kerusi.”
Beliau memahami mengenai PKR dan DAP Kedah didapati mulai tidak bersetuju terhadap peruntukan kerusi.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

    KL POS memohon jasa baik pihak anda menyenaraikan laman kami ini di antara senarai 'BLOG PILIHAN' di blog anda mnerusi
    http://klpos.com/ agar info KL POS dapat dikongsi bersama pengunjung blog anda.


    Semoga kita dapat berkongsi info dan pandangan membina khas buat tatapan masyarakat Malaysia amnya.


    Sekian, Kerjasama dan info terbaik dari blog anda amat KL POS Kagumi. Terima Kasih.



    "Paparan Info Politik menjangkaui sempadan ideologi."



    KL POS Media and Services

    http://klpos.com/

    BalasPadam
  2. bersrngkongkol lah lg... sejahtera kah Islam?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping