Selasa, Mac 20, 2012



Rasanya, sebelum ini, puak - puak Pakatan Pembangkang tu dah meramal yang perkara ini akan ditimbulkan oleh Pro Kerajaan.

Maka, atas sebab itu mereka pernah keluarkan kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu tidak mahu duduk dalam satu forum yang sama dengan Salman Rushdie.

Siapa dia Si Salman Rushdie ni? Dia adalah seorang tokoh pengarang Inggeris yang banyak menulis buku bertentangan dengan Islam.

Sebelum ini, dalam ruangan Twitter Si Ketua Penipu tu dengan jelas menyatakan dia enggan berada dalam satu forum dengan Si Salman Rushdie ni.



Tapi hakikat sebenarnya, Si Ketua Penipu tu merupakan salah seorang penulis yang diminati oleh Si Ketua Penipu tu. Dan ianya diakui sendiri oleh dia.


Nah!!! Lihat sendiri penipuan demi penipuan yang telah dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu terhadap seluruh rakyat Malaysia dan rakyat dunia secara lansung.

Adakah ini jenis manusia yang hendak kita jadikan sebagai pemimpin dimasa akan datang? Kalau bagi kat dia memerintah Negara, entah apa pulak tipu muslihat dia nanti. 

Tapi, nak buat macam mana ye tak. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!! Dia bukan tau buat kerja lain pun!!! Menjahanamkan Negara je yang dia taunya!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. tak tau nak cakap apa dah...
    tapi yg pelik, masih ada yg nampak, tahu dan faham tapi buat2 tak nampak, buat2 tak tahu dan buat2 tak faham...

    BalasPadam
  2. Sukanya kau buat fitnah. Sekiranya ajalmu sampai tanpa sempat menutup blog ini, selama itu kau mendapat sahamnya
    INGAT !!

    BalasPadam
  3. Ruangan komen Umno suma perlu tapis..
    Kena letak id. Apa kelas. Hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping