Selasa, April 10, 2012


Hak tuih!!! Bertuah la kalau korang dapat tengok Si Nurul Izzah tu nak bersenseng lengan membantu rakyat ni berpindah rumah.

Anak orng kaya raya yang duduk dirumah mengalahkan istana tu takkan nak bantu rakyat ni angkat barang dan berpindah ke rumah baru mereka.

Dia lagi suka mereka ni merempat dan tak de rumah lansung. Itu je yang dia mampu buat pun. Dah la dia sikit pun tak membantu mereka, ditipunya pulak!!! Macam haram!!!

Orang macam ni ke yang nak diangkat menjadi pentadbir Negara? Ini ke orang yang KONONnya nak membantu membela rakyat? Jangan harap la!!! Setakat cakap je yang dia tau. Buat kerja, satu HAPAH pun dia tak mampu!!!
AKK? - Apa sudah jadi dengan Nurul Izzah, pejuang tegar hak penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi?

Sabtu dan Ahad lepas,  saki-baki penduduk Flat 4 Tingkat Kerinchi mula berpindah ke penempatan sementara mereka di PPR. Siapa yang datang bantu mereka pindah?

BN dan UMNO!!

Dato Raja Nong Chik pun datang sekali untuk tinjau perkembangan perpindahan dan bertanya khabar penduduk yang sedang berpindah.

Bersama Haji Hashim Selim, Bekas Pengerusi Jawatankuasa Bertindak yang mewakili penduduk yang membantah

Menziarah 34 klrg yg berpindah dari Flat 4 Tkt ke PPR Muhibbah,Cempaka scr berperingkat mulai hr ini

Meninjau keadaan dlm rumah PPR bsm pdk yg pindah.Disamping itu, memberi tikar-tikar getah kpd pdk.

Ramai pdk yg rakam ucapan tks kpd Pemuda,Puteri UMNO Bhg turun bantu pemindahan@PPR Cempaka&Muhibbah

Nurul Izzah mana semasa penduduk sedang sibuk berpindah? Tengah melepak  sambil main futsal dan badminton!!

Nurul Izzah  @n_izzah
Pendaftaran bermula,Kejohanan Futsal dan Badminton Piala YB @n_izzah di Lee Chong Wei Arena Sport

What's xfun is when u fail 2score during penalty kicks @ a tournament bearing ur name haha :p DewanLeeChong Wei, old klang rd

 :) saya masih perlu belajar bermain bola dgn baik haha. Nasib baik ada skill sedikit bermain badminton td :p 
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. umno suke sgt bangga klu buat kebaikan..tu kan dah mmg tugas dia ...bodo nye blog

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dari buat buruk pastu bangga..lagi lah terok bodo oii...
      Da toron lubang taik,jolok pepet pelacur pastu wat muka selamba..lagi la hina mcm tu...bodooooooooooo...

      Padam
  2. klu x di hebahkan nnt kate tak jaga kebajikan rakyat... cam mana tu?

    BalasPadam
  3. PKR suke sgt bangga klu buat keburukan/buat taik/ menyusahkan rakyat/membohong...tu kan dah mmg tugas dia ...bodo nye blog

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama berkata...
    umno suke sgt bangga klu buat kebaikan..tu kan dah mmg tugas dia ...bodo nye blog

    10 April 2012 12:20 PTG

    bagus sekurang2nya ko mengaku tugas umno buat kebaikan, tapi tugas pakatan haram pulak buat apa?
    jangan lupa nurul ni champoin kononnya wakil keluarga tak nak pindah, tapi keluarga ni pindah wakil pergi mana? main badminton dan bola, TAKKAN TAU ORANG2 YANG KO WAKIL IAITU 34 BUAH KELUARGA SHAJA NAK PINDAH!!!!

    nasib baik lah umno bukan jenis memburuk2kan orang macam nurul asal nak buruk kan orang je dia ada, asal nak kondem orang je dia ada, asal nak buat fitnah je dia ada?

    cuba nak tolong2 macam nama pakatan haram, haram dia nak ada

    BalasPadam
  5. Mana betina sundal ni larat nak angkat barang..kote papa dia dia larat la timang2..hidup baru setahun jagung nak tunjuk pandai tetapi penuh dengan dendam untuk menjahanamkan bangsa sendiri dengan mensabotaj apa juga kebaikan yang dilakukan oleh kerajaan terhadap rakyat..lagi satu mana peginya mahasiswa bangang yang dok jadi pejuang betina ni dan bapa dia..dulu masa kena ceput kata dia dok relax kat bawah pokok tengok orang ..dia naik ke ats sebab dengar orang nangis..so sekarang ni orang yang ko nak bantu dulu tu tengah kelam kabut nak angkat barang nak pindah ngape tak muncul pulak..balik laa ke penang tengok apa yang telah dilakukan oleh cina melaka tu terhadap kaum sebangsa dinegeri ko..balikkk laaa..jangan dok campur rumah orang ..

    BalasPadam
  6. Bodohnya blog ini maklumat chelah gigi... Spam jamban satu!

    BalasPadam
  7. kesian nurul izzah dapat bapak mcm anuwar.
    aku rasa elok nurul izzah jauhkan diri drp anuwar sebab anwar sudah tidak layak menjadi wali untuk perkahwinan lagi (kalau ade lagi anak pompuan).

    BalasPadam
  8. hahaha....cai2 pr bengang sbb umno/bn buat kebaikan maklumlah anwar mn penah buat kebaekan buat video lucah adelahh...tu pn ade lg org2 bodoh nak ikut pr...tuih...sampai kiamat pn aku ttp tolak pr...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping