Isnin, April 09, 2012


Eh la!!! Kenapa la Presiden Jati ni baru nak sedar ni? Kenapa? Selama ni dia tak tau ke peranan penting yang dimainkan oleh Si Ketua Penipu tu?

Takkan la dah tiga tahun dia duduk dalam Pakatan Penipu Rakyat baru sekarang dia nak tau bahawa Si Ketua Penipu tu yang menjadi dalang perubahan dalam PAS?

Orang lain dah berkurun - kurun dah tahunya. Sebab tu ramai ahli yang keluar dari PAS sejak tahun 2006 lagi kerana melihat PAS semakin cenderung ke arah itu.

Mereka dah menjangka bahawa PAS akan lentur dan tunduk kepada PKR serta DAPigs semata - mata untuk mendapat kuasa.

Tambahan pulak, Si Ketua Penipu tu telah memainkan sentimen dendam didalam hati pemimpin tertinggi PAS untuk terus membenci UMNO dan Barisan Nasional.

Perkara itu dilihat sebagai satu tindakan yang tidak beretika dan dipersoalkan oleh ahli - ahli PAS pada ketika itu. Dan ianya dibawa ke perhatian peringkat tertinggi.

Malangnya, apa yang disuarakan oleh ahli diperingkat akar umbi sedikit pun tidak diendahkan lansung oleh pemimpin PAS. Nak pulak Haji Hadi. Sebab apa?

Sebab masa tu Haji Hadi selaku Presiden PAS 'Gah' duduk dikerusi Menteri Besar Terengganu. Dia ingat dia akan kekal duduk di kerusi tu.

Jadi, dia tak endah pun suara - suara dari kalangan ahli ni. Dia ingat bila dia sokong Pakatan tu, maka dia akan terus kekal di kerusi MB. 

Sekali, bila dah tumbang, dia nak salahkan UMNO dan BN. Dia tak berani nak tunding jari ke arah Si Ketua Penipu tu padahal, dia la yang menyebakan Terengganu tumbang.

Tapi, tahan jugak la Datuk Dr. Hassan Ali ni nak sedar mengenai perkara tersebut. Tak de la dia jadi macam pemimpin lain dalam PAS. Diorang masih lena dibuai mimpi ke Putrajaya sampai sanggup gadaikan apa saja!!!
PERTMATANG PAUH - Dua pemimpin PKR didakwa membawa pengaruh buruk kepada Pas hingga menyebabkan parti itu tersasar dari landasan perjuangan sebenar.
Bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali turut mempersoalkan kepimpinan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali yang didakwa tidak membantu mantapkan perjuangan Pas.
Beliau berkata, Pas tidak akan mengikut telunjuk PKR dan DAP sekiranya bekas Presiden, Allahyarham Datuk Fadzil Noor masih hidup.
“Jika ditakdirkan Allahyarham Datuk Fadzil masih ada, Pas sudah tentu tidak akan masuk Pakatan.
“Malah, sebelum meninggal beliau berpesan pada saya untuk terus perjuangkan Islam, hidup dan mati untuk Islam. Tetapi, di bawah pengaruh Anwar, negara Islam sudah jadi negara kebajikan. Orang Pas, PKR dan DAP sudah menjadikan Putrajaya sebagai zikir harian mereka,” katanya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. PAS memang dah jauh terpesong...

    PENDUDUK FLAT 4 TINGKAT KERINCHI SIBUK PINDAH, NURUL IZZAH SENANG2 BERJOLI. Baca di sini...

    http://apakecoh2.blogspot.com/

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping