Isnin, April 09, 2012


Pergh!!! Bagai kena penampar Jepun pulak rasanya bila Si Ketua Penipu tu dapat tahu pasal perkara ni. Dia sendiri pun tak sangka benda ni boleh bocor.

Sebelum ni, dia dengan konco - konco Parti Kecoh Ramai dia tu sibuk nak mansuhkan PTPTN yang KONONnya membebankan pelajar.

Itu semua sebenarnya hanya satu taktik untuk memancing undi dari kalangan para pelajar je tu. Bukannya orang tak tahu ye tak.

Dia ingat budak - budak yang tengah belajar tu semuanya BODOH macam geng - geng Mahasewel tu gamaknya. Dia ingat diorang tak tau pasal benda ni.

Adakah bekas Timbalan Perdana Menteri tu dah kena 'Amnesia' sehingga dia lupa siapa yang mendesak agar PTPTN ni wujudkan? 

Dia lupa bagaimana Si Godfather Kit Siang tu bangkit mendesak agar pihak Kerajaan melaksanakan tabung pendidikan tersebut?

Kalau dia lupa, nah!!! Kita bagi peringatan sikit. Baca 'handsard' yang dikeluarkan pada tahun 1997 ni dulu yang membuktikan bahawa Si Godfather tu sokong PTPTN.

Sumber, Klik Disini
Tinggal lagi, sekarang ni, Si Godfather dan juga puak - puak DAPigs tak berbunyik lansung pasal PTPTN ni. Tak tertanya - tanya ke kita mengenai perkara tersebut?

Buat budak - budak Universiti yang masih belajar, jangan la mudah sangat nak terperdaya dengan permainan Politik Pakatan Pembangkang ni.

Sebelum nak sokong, kaji dulu. Desak dulu Si Godfather Kit Siang Ikan tu supaya dia bagi tau kenapa dia sokong PTPTN ni dulu. Jangan terus nak percaya membuta tuli je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping