Isnin, April 30, 2012


Pergh!!! Gempak Gila Si Wali Terompah ni. Sampai hati dia tuduh orang UMNO yang menjadi dalang kekecohan di Dataran Merdeka.

Si Wali Terompah tu sebenarnya tak nak mengaku kata Parti Angguk Saja tu terlibat dalam rusuhan dan menimbulkan keganasan pada ketika itu.
"Saya tak hadir (pada perhimpunan haram itu) sebab uzur. Dari laporan yang saya terima mereka jadi begitu kerana ada sebab. Tak kan keluar rumah nak tinggal anak bini sanggup buat macam itu.

"Orang PAS dididik berakhlak dan berdisiplin. Mesti ada sebab mereka jadi berang dan saya yakin orang PAS tak buat perkara itu," katanya yang melahirkan rasa dukacita terhadap insiden tersebut.
Disebabkan orang PAS ni semuanya 'berdisiplin' dan 'berakhlak', maknanya yang merusuh tu semalam ialah orang PKR la kan. Ke orang UMNO jugak yang merusuh???

Dalam masa yang sama, Si Wali Terompah tu juga turut mengeluarkan kenyataan bahawa ianya bukan satu tindakan yang salah untuk bagi wang kepada peserta.

Jadi, lepas ni kalau ada apa - apa program dan aktiviti anjuran UMNO dan Barisan Nasional, jangan ada orang yang timbulkan isu pasal duit ni.

Bukan sebab apa. Si Wali Terompah tu dah keluarkan fatwa yang cukup jelas. Kalau tak buat nanti, berdosa. Ke fatwa tu boleh pakai untuk orang PAS je?

Kiranya orang UMNO atau Barisan Nasional ni tak de keluarga la ye? Diorang tak perlu nak isi minyak kereta, bayar duit hotel dan sebagainya?

Yang paling kelakar sekali ialah Si Wali Terompah tu bagi duit sebanyak RM20.00 kepada peserta yang datang dari Pasir Mas, Kelantan. 

Duit tu, kata dia untuk belanja minyak, hotel dan makan. Biar betul!!! RM 20.00 untuk semua tu??? Nampak sangat la tak logiknya cakap orang tua ni. Dah nyanyuk ke apa?

Isi minyak dari Kuantan ke Kuala Lumpur pun perlu ada RM50.00. Tu tak termasuk duit belanja makan dan sewa hotel. Dia bagi RM20.00 pun dah cukup?

Kot ye pun nak menipu, jangan la ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat!!! Nak menipu, biar la logik sikit. Jangan la main ikut sedap mulut je!!!
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. nak komen mcm mana... cerita tak ada isi langsung .. perghhh... rugi baca...

    BalasPadam
  2. Dah macam lebai sewel dah nik najis nie pakai lebai pastu pakai t-shirt hahaha lawak betul..makin tua patutnye makin bijak tapi si nik najis nie makin tua makin bodo melembu...hahaha terbaik lah nik najis..

    BalasPadam
  3. lu klu nak baca cerita yg ada isi... baca novel laa ngok....

    BalasPadam
  4. KESIAN POKNIK SAMPE TUA HIDUP MEROYAN. SEMUA RAKYAT KELATE DIBOHONGINYA.. APA PUN PADAN MUKA ORG KELATE YG BODOH SEBAB BAGI ORANG YG BODOH JADI PEMIMPIN. BAHASA ARAB PUN FAIL MACAMNA JADI ULAMA. JADILA LAGU GITU HAMPER 20 TAHUN.

    BalasPadam
  5. Orang PAS dididik berakhlak dan berdisiplin!!!!.Memang diakui orang PAS telah didik berakhlak dan berdisplin. tapi akhlak dari siapa?. nak tahu tak? itulah Akhlak dari kitab iblis... displin pula.. displin dari kitab iblis. sebab tu jadi penderhaka. bangga pula bila titisan darah anggota polis jatuh kebumi. ... tak tau apa nak aku komen lagi dengan orang tua ni...

    BalasPadam
  6. MACAM MANA ORG KELATE PILIH UNTUK JADI KETUA.. SAMPAI KETUA NAK PEGANG JAWATAN. KALO DAH BODOH PERGI SEKOLAH PTPTN KAN ADA.. KALO DAH GANGTAIK MMG BODOH SAMPAI KETUA LA... KETUA BODOH ANAK DIDIK BONGGOKLA JADI NYA.. APA PUN TAK BOLEH! PorKNik & GANG TAIK.

    BalasPadam
  7. PORKNIK NATE BROK. ANWAR & ASSMIN GANGBANG TAIK. AMBIGAI KELINGTON. PORKNIK BAIK DGN AMBIGAI BAIK PASAL PORKNIK BLAJA AGAMA DEKAT INDIA. PERCAYA KEPADA TAGHUT (AMBIGAI). BONGGGOKK LA PORKNIK.

    BalasPadam
  8. TERSEBUT LA KISAH.

    ADA ORANG BUKAN ISLAM INGIN MENGETAHUI TENTANG AGAMA ISLAM MAKA DI MINTA MENGHUBUNGI NIK AZIZ. SETELAH ITU ORANG BUKAN ISLAM ITU SANGSI HATINYA. ADAKAH ORANG INI MENGAMALKAN HIDUP ISLAM SETELAH TERLIBAT DGN POLITIK.

    DENGAN SEBAB ITU, ORANG ITU BERLALU PERGI DAN TETAPI MENERIMA ISLAM DGN ORANG YG TIDAK MEMPUNYAI FAHAMAN POLITIK. SYUKRAN!

    TAHNIAH KEPADA BELIAU KERANA BELIAU MEMBUAT SATU KEPUTUSAN YG TEPAT. BUKAN MEMPERCAYAI ORANG POLITIK TETAPI KEPADA MUHAMMAD RASULLULLAH S.A.W.

    BalasPadam
  9. NIK NAJIS KUBUR DA MEMANGGIL DA TUH... SILAKAN MASUK WAHAI NIK NAJIS, tp MAAF X TAU LA KUBUR TUH LEY TRME OR X KLO ORG ISLAM SPERTI NIK NAJIS NIE...

    BalasPadam
  10. sudah ada petanda mukmin yg banyak buat dosa dan dikutuk Allah,hidupnya semakin dibenci dan di hina menjelang usia senja seperti Nik Aziz Nik Mat.Tapi petanda mukmin yg dirahmati Allah ialah seperti Tun Mahadir yg teserlah serimukanya dan semakin tua semakin dikasihi org

    orang biasa

    BalasPadam
  11. Jangan kata yg tak elok2 pd Nik Aziz;

    Dia tu PAKAR baca doa PECAH PERUT, perut meletup nanti menyesal tak sudah.

    BalasPadam
  12. HAHAAAAA..serius kesian NIK AZIZ NIK MAT ni..NIK2...

    BalasPadam
  13. Semulia mana kamu semua nk mengata org...dgn mgunakan ayat spt itu??? adakah kamu semua bangga??? setiap patah perkataan buruk yg kamu kata padanya maka berpuluh2 pahala masuk padanya :)
    Sekiranya buruk sifat keperibadian beliau di mata kamu semua...adakah kamu 100% yakin sifat keperibadian org yg kamu sokong,agung2kan dan bangga2kan itu sebaik2 sifat manusia sebenar yang Allah tuntut dan ciptakan..

    Sekiranya beliau benar2 bukan berada pada jalan Allah biar Allah saja tunjukkan kebenaran...bukannya kamu semua yg hanya tahu bercakap :)

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping