Isnin, April 30, 2012


Nah!!! Sekarang sudah jelas puak - puak Pakatan Pembangkang tu tak mempunyai bahan yang cukup untuk membuktikan yang pihak Polis bertindak kejam.

Mereka cuba untuk memberikan gambaran bahawa pihak Polis yang memulakan tindakan tetapi berjaya dipatahkan satu persatu.

Malah, niat mereka untuk membuat propaganda juga tidak berhasil. Sebaliknya, puak - puak mereka jugak yang kantoi sendiri.

Dalam kejadian semalam, sudah jelas bahawa puak - puak Pakatan Pembangkang tu yang memulakan keganasan. Bahan bukti mengenainya cukup banyak.


Tapi, demi menegakkan benang yang basah, mereka tuduh rusuhan itu berlaku disebabkan ada anggota Polis yang menyamar dan memulakan rempuhan.

Taktik itu pun berjaya juga dipatahkan apabila video Si Azmin dan Si Ketua Penipu tu yang memberikan isyarat supaya peserta merempuh benteng tersebut.

Dah tak pasal - pasal diorang kantoi lagi. Disebabkan mereka ketandusan bahan untuk mencemar integriti Polis, langkah yang lebih drastik terpaksa diambil.

'Screenshot' dibawah Semut petik dari laman Portal Merosakini yang jelas meminta bantuan dari segi bahan untuk memburukkan imej pihak Polis.


Jelas, itulah niat sebenar mereka. Kalau tidak, kenapa mereka letak benda tu dalam setiap penulisan mereka? Tak ke pelik tu?

Nampak gayanya, portal Merosakini ni sengaja mengundang masalah dengan pihak Polis. Adakah itu juga salah satu cara mereka membuat provokasi? Korang fikir la sendiri!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. mana akta hasutan,.. tangkap saja hantu hantu setan tu charge them with the heaviest penalty... proven they have caused public disorder,.. charge them..

    BalasPadam
  2. Banned Malaysiakini kerana menipu dan menghasut....

    BalasPadam
  3. ...ketahuilah bahawa Akta Hasutan itu berada dalam seluar Hishamuddin...somewhere down there between the legs...

    You see...yang menjadikan Lemak Lemak Babi naik atas Kepala disebabkan...
    Menteri Tanpa Telur tidak berani ambil tindakan!

    Screw them. Throw them in the jail. Arrest petulang negara! Strip their titles.

    Imagine what will the action be under Tun Mahathir administration? All these bozos of crime will be relocated in Pulau Bidong!

    Imagine another scenario of Dollah Badawi...naaah, just go to sleep!

    Now under Najib, is your next move! Go get them.

    This demonstrator should be classified as Penganas @ Terrorist as they strike fear to peace loving citizens!

    I saw a bunch of them at Karak Highway petrol stations at around 7.15pm on the shameful day and these bastards bozos look proud and express their powerfulness to the public. 

    Yellow T now represents cruelty, mob mentality, uncivilized citizens and portrait of terrorist!

    Go arrest them, now!


    Bhut Jolokia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping