Jumaat, Mei 25, 2012


Ala!!! Berapa kali Si Ambiga ni nak buat muka seposen ni? Dia tak sedar ke yang orang dah menyampah tengok muka dia yang entah apa - apa tu?

Sedar la diri sikit Ambiga woi!!! Orang dah tak termakan la dengan wayang kulit yang cuba nak dibuat semata - mata untuk menagih simpati tu.

Bukan setakat kumpulan - kumpulan tu je yang marah dengan tindakan dia sebelum ini. Satu Malaysia ni pun tak puas hati dengan apa yang dia dah buat.

Semuanya salah dia sendiri. Bukan salah orang lain. Dia jugak yang cari penyakit. Sekarang, dia jugak la yang kena makan ubat!!! Baru La Padan Muk Dia!!! Lain kali, buat kerja tu guna Kepala Otak, Jangan Pakai Kepala Lutut!!!
KUALA LUMPUR – Pengerusi Bersih, Datuk S. Ambiga hari ini mengejutkan ramai pihak apabila bersedia memohon maaf secara terbuka kepada seluruh rakyat negara ini berhubung pengajuran demonstrasi yang telah diadakan di ibu negara baru-baru ini.
Dalam sidang akhbar di rumahnya petang ini, Ambiga berkata, permohonan maaf itu juga ditujukan jiran tetangganya berikutan tindakan para peniaga yang mahu ‘berniaga’ di kawasan perumahan mereka.
Ambiga berkata, dia bersedia meminta maaf kepada umum kerana tidak menjalankan tugasnya dengan baik dan telus.
Ambiga juga memohon maaf kepada jiran-jirannya kerana telah kekecohan sering timbul selepas Bersih 3.0.
“Saya faham kenapa kumpulan-kumpulan ini, Bersih 4.0 memohon saya untuk meminta maaf…saya bersedia untuk meminta maaf.
“Saya berumur 55 tahun, dengan ini, saya memohon maaf secara terbuka kepada pelbagai pihak dan generasi seterusnya kerana tidak menjalankan tugas dengan sebaik mungkin untuk memastikan negara kita kekal aman. 
“Juga kepada jiran-jiran, saya juga patut meminta maaf kerana telah meletakkan mereka dalam situasi atau ‘zon peperangan’,” kata Ambiga  di sini hari ini.
Sebelum sidang akhbar tersebut dibuat, tiga gerakan iaitu Bersih 4.0, Halau 1.0 dan juga Gerakan Pemuda Semalaya telah datang ke rumahnya menuntut Ambiga memohon maaf secara terbuka.
Suasana ‘panas’ mula terasa di kediaman Ambiga menjelang jam 4.00 petang berikutan kehadiran gerakan berkenaan termasuk Majlis Tindakan Peniaga-Peniaga Kuala Lumpur.
Ps: Kalau setakat mintak maaf je, apa guna. Suruh dia buat kerja amal, sapu sampah kat Kuala Lumpur tu selama sebulan. Baru la dia sedar diri sikit!!! 
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. BYR BALIK LA KERUGIAN PENIAGA2...BANYAK SGT DUITKANNNNNNNNNNN

    BalasPadam
  2. Tahniah kepada kumpulan peniaga dan NGO yang berkumpul didepan Rumah keling betina tak sedar diri tu..bagi dia sedar sikit sebab selama ni dia perasan yang dia sangat berkuasa dan berhak melakukan apa sahaja tanpa memikirkan kesannya terhadap orang ramai yang tak bersalah..sekarang bila perkara yang sama dilakukan keatas beliau..marah pulak..so keling betina ko terima je la apa yang telah ko ajarkan selama ini. Peniaga dan NGO tu cuma meniru apa yang telah ko lakukan...

    BalasPadam
  3. kenapa tak panggil yg bersih samseng taik minyak hari tu dtg,halaukan mereka,ni polis juga tpt minta tlg,betina hitam yg hitam dlm semua perkara,kalau zaman tak ada undang2..tak tahu lah apa jadi dgn si hitam legam ni.

    BalasPadam
  4. SANDIWARA JER TUE.MOHON NGO2 TERUS DESAK AMBIGA,BIAR DIA KENA MARAH DENGAN JIRAN DIA..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping