Jumaat, Mei 04, 2012


Termasuk yang ini, bermakna dah dua kali pemimpin PAS kantoi tak reti main twitter. Kemudahan media sosial tu jelas telah disalah gunakan oleh mereka.

Hari tu, Si Mahfuz Bean katadia tengah 'launch' dengan Yang DiPertua Speaker Dewan Rakyat. Perkara tersebut disebarkan didalam laman twitter jugak.

Dah tak pasal - pasal je kantoi SPM dia tak lulus. Bahasa Inggeris dia jelas 'FAILED' sampaikan perkataan 'lunch' dan 'launch' pun dia tak tau beza.

Kali ni, tiba giliran Si Wali Terompah tu pulak bila dia melaporkan Bob Lokman meninggal dunia. Agak - agak la wei!!!

Kot ye pun nak tunjuk yang dia tu 'IT Savvy', jangan la sampai memalukan diri sendiri!!! Kalau tak tau apa - apa, baik duduk diam - diam je. Jangan la nak tunjuk pandai tak tentu arah!!!


Hati-hati Nik Aziz sebelum keluarkan sesuatu kenyataan agar tidak melakukan kesilapan memalukan sebegini dan mampu mengguriskan ahli keluarga Bob Lokman. Terbatuk-batuk la Bob Lokman kalau baca tweet sebegini. Hilang pulak nanti sorang artis PAS.

Nik Aziz kalau harapkan pegawai menjawab isu semasa atau politik.


Sampai salah orang diucapkan takziah. Pelawak Bob Kuman atau nama sebenarnya Husni Mohd Rawi disahkan meninggal dunia pada sekitar pukul 4.38 petang di kediamannya di Kota Damansara, di sini.

Kematian pelawak berusia 41 tahun itu disahkan sendiri oleh isterinya yang berada di sini ketika Allahyarham menghembuskan nafas terakhir. Jenazah Allahyarham akan dibawa ke Hospital Sungai Buloh untuk bedah siasat.
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. mana tak takut.... buat nya masin mulut org tua tu...maklum lah wali..

    BalasPadam
  2. ini semua salah umno.. agak dahhh

    BalasPadam
  3. ha ha ha... Gu ano ketua tak pandai dengar 'briefing'. Ini sama ada pegawai silap bagi info atau Tok garu sambil lewa dengar info.

    saya rasa kalu dia tau yang sebenar-benarnya meniggal tu Bob Kuman dia tak kan tulis twitter tu dan mendoakan Bob Kuman.

    BalasPadam
  4. done follow ur blog
    follow me back :)

    BalasPadam
  5. Apa lagi yg dia sila? Susah la klu MB camni. Karpal akan kata, kalu ini mcm kasi sy jadi MB la.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping