Jumaat, Jun 29, 2012


Ketakutan yang dipasarkan oleh Pas dan Lim Guan Eng, kononnya menentang PRU diadakan semasa musim Haji amat melucukan.

Diorang yang dok sibuk mencipta persepsi sampai ke tahap mereka syok sendiri. Alih - alih sekarang, diorang pulak yang kelihatan Ketakutan sendiri.

Isunya bila masa DS Najib membuat kenyataan akan membuat PRU pada musim Haji? Kenapa takut sangat dengan bayang-bayang sendiri?

Dahulu, apabila DS Najib mengambialih kepimpinan negara, maka berdegar-degar Din Puduraya membuat imaginasi kononnya PRU13 akan diadakan bulan Disember 2009! 

Yang Si Ketua Penipu tu pun turut sama memukul canang kononnya DS Najib tidak ada jalan lain melainkan mengadakan PRU13 pada Disember 2009!

Najib Oh Najib Pening Kepala Ku, Bila Lah Nak Bubar

Kemudian, Mustapha Ali pun memperbodohkan Haji Hadi dan Nik Aziz dengan menyeru semua dalam Pas supaya bersedia akan diadakan PRU13 pada bulan Jun 2010. 

Tunggu punya tunggu tak ada juga, akhirnya mereka ubah lagi, "Kita mesti bersedia bulan Disember 2010!!!", kata mereka.

Masuk tahun 2011, mereka memperbodohkan lagi ahli-ahlinya supaya kami yakin sangat-sangat yakin PRU13 akan diadakan pada bila-bila masa tahun 2011. 

Semua jentera mesti bergerak sekarang seru mereka memperbodohkan ahli mereka sendiri. Tapi, masih tak jadi-jadi jugak.

Masuk tahun 2012, mereka pun mula pasang impian, mula bercakap tentang bulan Mac, 2012 kononnya dah dapat hint dari pejabat PM. 

Si Mahfuz Bean yang seringkali bercakap dusta tu pun seutlah tarikh baru bulan April 2012, bila mana tak jadi-jadi jugak bercakap lagi mereka konon bersedia bulan Jun 2012.

Sekarang ini mereka Mempromosikan Ketakutan mereka sendiri, ketakutan dalam diri mereka, kononnya PRU13 akan diadakan bulan Haji 2012. 

Maka bercakaplah Guru Politik mereka supaya tangguhkan Haji, mengundi lebih penting dari Rukun Islam. Si Pak Berahim pun mengeluarkanlah fatwa supaya ibadah Haji diketepikan.

Lim Guan Eng yang menolak Hudud dan menolak Negara Islam pun bercakaplah juga tak bersetuju PRU13 diadakan pada bulan Haji.

Mereka terpekik-pekik, terpekok-pekok nak pilihanaraya. Isunya bila masa DS Najib kata nak adakan PRU13 pada bulan Haji.

Rasanya mereka dah gila-gila bayang kot, Ketakutan, Menggigil, Sejuk Seram bila terfikir pasal Pilihanraya! Kasihan mereka... Nantikan siapakah mereka ini. - Sumber diolah dari sini.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. walau apa pon andaian yang mereka buat BN tetap bertanding dengan PAS,PKR dan DAP.BN tidak akan bertanding dengan PR.sebab didalam PR tak ada KETUA PARTI KOMPONEN.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping