Jumaat, Jun 22, 2012


Muka cantik, tapi sakit otak? Halamak!!! Potong stim betul la. Macam mana pulak dia boleh jadi macam ni? Takkan balik dari tengok Euro pun dia boleh sakit mental? Meh baca ceritanya!!!
Selepas muncul dengan filem ‘Ombak Rindu’, pelakon cantik, Maya Karin kini bakal muncul dengan sebuah lagi filem di bawah arahan Osman Ali berjudul, ‘Jwanita’. 

Memegang teraju utama sebagai Jwanita, Maya bakal tampil dengan sisi lakonan yang berbeza apabila menjadi wanita psiko atau penghidap sakit mental dalam filem terbaru terbitan Nuansa Sdn Bhd dan Ehsan Production Sdn Bhd ini.

“Saya memang tak sabar dan teruja nak memulakan penggambaran kerana filem ini memang menarik sekali. Buat masa ini, saya masih lagi mempersiapkan diri dalam mencari watak sebenar Jwanita. Namun, pada masa yang sama, saya tidak sabar nak berlakon watak gila.

“Saya sendiri sudah mempunyai idea bagaimana nak bawa watak Jwanita dalam filem ini. Apa yang pasti, saya tak suka buat rujukan kerana akhirnya akan tertiru dengan yang asal. 

Jadi, saya akan mengikut naluri dan kefahaman saya nanti. InsyaAllah, saya akan jadikan plot filem ini menarik,” ujar Maya ketika ditemui pada majlis pelancaran ‘Jwanita’, baru-baru ini.

Menyentuh mengenai cabaran yang bakal dihadapi apabila filem ini memulakan penggambarannya pada 30 Jun ini, Maya memberitahu, “Watak ini banyak melibatkan babak secara fizikal seperti aksi, pergerakan dan juga banyak menjerit.

“Justeru, saya pasti watak ini akan memenatkan saya, jadi saya dah mula buat persediaan dari segi mental dan juga fizikal. 

"Saya tak risau mengenai cabaran kerana saya dah mempersiapkan diri dengan kesulitan jiwa Jwanita.

“Walau bagaimanapun, saya pasti apa yang lebih menarik ialah permainan halus yang bakal saya lakukan dalam filem ini di mana saya perlu menjadi pendiam bagi berselindung dan menutup kejahatan Jwanita,” ujar Maya mengakhiri perbualan. - gua.com
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping