Ahad, Julai 29, 2012

Monyet pun malu dengan diorang!!!
Hehehe... Kadang - kadang kelakar jugak tengok bila puak - puak PAS ni suka melatah setiap kali kena cucuk. Memang tak tahan dugaan lansung.

Kita selalu jugak dihiburkan dengan telatah puak - puak Parti Angguk Saja ni. Bila timbul je satu isu yang menjejaskan kredibiliti diorang, terus cepat je diorang melatah.

Tak de la diorang nak fikir sama ada semua tu benar - benar nak dilaksanakan atau pun ianya hanya sekadar umpan untuk melihat diorang melatah.

Sebagai contoh, isu Murtad di Gereja DUMC dulu. Diorang yang jelas kantoi tak ambik apa - apa tindakan. Penyudahnya, dah malu diri sendiri.

Nak sangat tuduh orang lain jadi dalang dalam serbuan bagi menghalang umat Islam di Murtadkan. Tak pasal - pasal je kena pada batang hidung diorang sendiri.

Diorang tuduh UMNO menjadi dalang dalam serbuan suci tersebut sedangkan yang sepatutnya, diorang yang buat. Dah kena saman.

Lepas dah kantoi tu, siap mengaku pulak yang diorang buat tuduhan tu tanpa bukti yang sah. Dah kantoi pulak buat fitnah. Kan semua tu cukup melucukan.

Tok sah cerita la pasal isu Hukum Hudud. Memang lagi la nampak sangat kelakarnya diorang ni. Macam dah tak ada modal pun ye jugak.

Tapi, yang kelakarnya bila kena cucuk, diorang yang menggelupor tak tentu arah. Lepas tu, bila kena 'sound' dengan DAPigs, terus senyap. Diam pulak mulut masing - masing.

Sekarang timbul pulak isu pasal Pahala Lebih. Yang diorang bongok sangat pegi layan ni menda jadahnya? Tak ke bodoh namanya tu?

Bila orang cakap diorang bodoh, diorang bongok dan sebagainya, marah pulak tak tentu arah. Tapi hakikatnya dah memang macam tu. Jadi, nak buat macam mana. Terima je la!!!

Masalahnya, kenapa pulak diorang nak marah - marah? Bukan ke sebelum ni pun diorang yang selalu menjanjikan syurga, neraka, Dosa dan Pahala sesuka hati?

Tapi, kenapa boleh pulak walhal perkara tu semua bukannya hak mereka untuk tentukan? Takkan la benda tu pun diorang tak tau kot!!! Nak jadi pejuang Islam menda jadahnya kalau macam tu!!! Itu perjuangan Kepala Tengkorak Diorang namannya!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Lambang PAS gambarnya lempeng
    Diletak atas daun pisang
    Sesama islam berani melenting
    Dgn DAP lari lintangpukang.

    Pisau karat terkoyak seluar
    Tantawi pula putus talikasut
    Masa berceramah macam2 keluar
    Karpal berdehem putus uratkentut!

    Mali pisaukalat kita takbir! lu ada faham ke

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping