Ahad, Julai 29, 2012

Terima Kasih Lajim. Selamat Jalan.
Secara peribadi, Semut hormati keputusan dan pendirian yang telah dibuat oleh Si Lajim Ukin ni. Ianya merupakan hak dia nak letak jawatan.

Tindakan dia tu membayangkan bahawa demokrasi dan hak kebebasan Individu masih lagi wujud serta kekal segar di Malaysia ketika ini.

Ianya jelas membuktikan bahawa dakwaan dan tuduhan yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang mengenai perkara tersebut selama ini adalah tidak benar belaka.

Tapi, apa boleh buat ye tak. Dah nama diorang pun Penipu Rakyat. Jadi, kerja apa lagi yang diorang mampu buat kalau bukan menipu je kerjanya!!!

Bagi Semut juga, Si Lajim Ukin ni secara tak lansung turut memalukan puak - puak Pakatan Pembangkang sendiri. Sebelum ini, puas dicanang berita kata dia nak keluar.

Malah perkara tu turut disebut dalam ceramah yang diadakan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini. Katanya, Lajim Ukin akan keluar dalam satu Majlis bersama dengan dia.

Tapi, Majlis tu tak menjadi. Dia hanya beromongan kosong sahaja. Niat dia ialah untuk memalukan UMNO dan Datuk Seri Najib. Ternyata, hasrat jahat dia tu tak kesampaian.

Dengan pengumuman yang dibuat semalam juga memberi ruang untuk puak - puak Pakatan Pembangkang berkokok. Macam ayam bertelur sebijik, tapi riuhnya sekampung.

Mereka GAGAL untuk menlihat spekulasi yang timbul dari tindakan tersebut. Hakikatnya, Lajim Ukin bukan kecewa dengan UMNO. Tetapi kecewa dengan kepimpinan Sabah.

Perkara itu jelas apabila Lajim meletakkan jawatan sebagai Ketua UMNO Bahagian Beufort dan Pengerusi BN bagi kawasan yang sama.

Namun hakikatnya, dia tidak menjejaskan Politik di Malaysia secara keseluruhan tetapi hanya di Sabah sahaja. Dia hanya mempunyai pertikaian dengan orang Sabah.


Tapi bila perkara tu dirujuk kepada PM, mungkin PM pun tak ambik peduli. Mungkin sebab itu la dia terasa hati. Bayangkan, dia Ahli Majlis Tertinggi!!!


Walaubagaimana pun, dengan pengunduran Si Lajim ni tidak mengurangkan momentum Barisan di Sabah. Ianya tak wajar dianggap sebagai satu 'Tsunami'.


Adakah Pakatan Pembangkang tu lupa bahawa sebelum ini dah ramai Ketua Cabang PKR Sabah yang keluar parti dan masuk Barisan Nasional???


Nah!!! Takkan la setakat Si Lajim tu keluar dah membawa makna kejatuhan Barisan Nasional kot. Yang Ketua Cabang PKR tu diorang nak campak mana? Lubang jubur Si Ketua Penipu tu jugak ke!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. NAMPAK SGT KO NI BODO LA TTG ANAL_ISIS..

    KALAU MELAYU MKN BELACAN BANYAK SGT MCM NI JADIK NYA ..

    SELALUNYA MELAYU UMNO JER YG TAHAP GABAN BODO SOKMO TAHAP CIPAN MASAK ASAM PEDAS IKAN PATIN + JERUK MAMAN..

    BODO LA KO MELAYU!!! NAK BERBLOG PUN KENA LA ADA ILMU SO TAKDA LA NAMPAK SANGAT BODO DTG DARI GUNUNG SEMANGGKUK BUKIT SEKILAU TU...

    KAHHHAAAK TUIIH!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kesianlah ko ni... kalau camni gaya memberi komen, peribadi ko dah tentu jahanam.

      Padam
  2. Aku teringat masa hasan ali kuar pas..begitu juga tunku aziz dari dap.. Sebenarnya puak penipu ni gelabah gila babi.. Kita pulak tak da lah bagai nak rak bantai dia org..relax jer..sikit2 tu ada lah buat analisis.. Tapi hal lajim ni ibarat konon nya puak penipu ni macam dah dapat putra jaya.. Melayu bodoh makan belacan tak apa, asalkan kita tak lupa diri..kerajaan skrg yg diterajui umno yg buat macam2 kebaikan utk korang semua.. Org bangsat jer yg tak beryukur.. Sapa buat tabung aji?, sapa buat skolah free yg ko skolah dulu, sapa buat pusat islam, penerapan nilai islam.. Islam ni bukan pada janggut jer bro!!!

    BalasPadam
  3. Tu semua mmg da bodoh pun

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping