Khamis, Julai 19, 2012


Waduh!!! Tak sangka pulak. Harapkan kulit je macam manusia tapi hakikatnya tebal mengalahkan kulit biawak pulak dah Si Nurul Izzah ni rupanya.

Punya la dia ni jenis manusia yang tak malu nak ambik peluang atas usaha orang lain sampai sanggup dia menipu rakyat. Apa punya jenis pemimpin kalau macam ni.

Padan la rakyat di Lembah Pantai pun dah menyampah dengan Si Nurul Izzah ni. Bukan sahaja dia tak jaga Kebajikan mereka. Tapi jugak jugak jenis tak tau malu!!!

Jadi tak heran la kenapa dia sikit pun tak terjejas dengan skandal yang dikaitkan dengan Papa dia sebelum ni. Orang jenis tak de maruah, memang la dia tak peduli!!! Dah la kerja malas, menipu tu je la yang dia tau pun!!!
Baru-baru ini Dato Raja Nong Chik, Menteri Wilayah Persekutuan & Kesejahteraan Bandar, telah mengumumkan bahawa sebuah balai polis baru akan dibina di Brickfields. Ini adalah sebahagian dari langkah untuk mengurangkan kadar jenayah di Brickfields.

Sebaik sahaja perkara ini diumumkan, terus si Nurul Izzah mendabik dada, kononnya dialah yang memperjuangkan pembinaan balai polis tersebut.
Nurul Izzah ‏@n_izzahYB @n_izzah berjaya selamatkan BalaiPolis Brickfields! 
Mak aihhh… Gila dahsyat bunyinya… Nurul Izzah rupanya yang buat kerja selama ni.

Padahal Dato Raja Nong Chik yang berpeluh turun padang, jumpa rakyat untuk tahu masalah mereka, lepas tu jumpa pemaju minta diperuntukkan ruang untuk Balai Polis, lepas tu jumpa Kementerian Dalam Negeri dan PDRM untuk minta kelulusan dan peruntukan bagi operasi Balai Polis baru di Brickfields bagi menggantikan balai polis lama yang dipindahkan ke Sri Petaling! Kerja ni bukan kerja sehari, bukan kerja seminggu tapi makan masa berbulan-bulan!

Tapi dengan satu tweet sahaja, dengan mudah Nurul Izzah mengaku kononnya dia yang buat kerja.

Inilah perangai Nurul Izzah selama ini.

Itulah sebabnya salah satu gelaran Nurul ialah “RATU CURI KREDIT”!!! Sebab dari dulu sampailah sekarang itu je lah kerjanya. Dia biarkan Dato Raja Nong Chik, Kerajaan BN dan UMNO buat kerja, lepas tu senang-senang dia mengaku semua benda tu dari usaha dia.

Kalau macam tu senang je lah kerja Ahli Parlimen Lembah Pantai. Patut pun boleh dok goyang kaki dan makan angin ke seluruh dunia seperti England, Australia, Turki, Indonesia dan Singapura sambil burukkan nama Malaysia di mata orang asing.

Pakai tweet je semua kerja boleh selesai. Tak payah turun padang. Tak payah jumpa rakyat. Macam ni ke pemimpin yang penduduk Lembah Pantai nak? - Sumber
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping