Khamis, Julai 19, 2012


Ya!!! Buat sekian kalinya, Si Rafizi Jambu tu kantoi lagi buat fitnah terhadap Datuk Seri najib Tun Abdul Razak dalam dakwaan terbarunya.

Kalau dulu, Si Rafizi ni kantoi buat fitnah pasal bayaran Majlis Pertunangan Anak PM di Shang-Ri La Hotel. Bila didesak suruh tunjukkan bukti, dia diam pulak.

Sebelum ini jugak, Si Rafizi tu buat laporan Polis mengatakan yang PM telah menyalah-gunakan kuasa memberikan kontrak kepada sebuah syarikat secara rundingan terus.

Kata Si Rafizi tu, kontrak yang berharga sebanyak RM 1billion tu tidak dibuat mengikut prosedur yang betul dan terdapat campurtangan PM secara lansung.

Si Rafizi tu buat cerita soelah - olah kontrak tersebut sudah pun diberikan dan projek tersebut sedang berjalan ketika ini. Itulah taktik Pembangkang sebenarnya.

Diorang takkan cerita keseluruhan cerita. Sebaliknya, diorang akan cerita bahagian yang sensasi je kepada rakyat supaya rakyat mudah terpesong dari cerita sebenar.

Hakikatnya, projek LRT tu masih lagi belum berjalan dan kontrak berkaitan dengan projek tu pun masih lagi dalam penilaian. 

Jadi, macam mana dia boleh buat cerita kata yang projek tu dah pun diberikan kepada syarikat terbabit? Syarikat tu pun tak tau yang diorang dapat atau tidak projek tu.

Semalam, Pengerusi Syarikat George Kent (M) Berhad tampil menafikan dakwaan bahawa syarikat mereka telah pun dianugerahkan dengan projek tersebut.

Sambil menyatakan bahawa mereka pun belum pasti yang mereka ada peluang untuk mendapat projek tersebut, beliau secara tak lansung mengakui bahawa Si Rafizi tu menipu!!!
"Tidak... Ianya belum dianugerahkan lagi, jadi kita tunggu. Biar kerajaan sendiri yang anugerahkan. Mungkin kami dapat dan mungkin tidak," kata beliau kepada pemberita.

Tan yang dilihat cuba menghindari soalan wartawan enggan mengulas lanjut.

"Apa perebutan politik? Kami kumpulan perniagaan, tidak bercakap tentang politik, saya bukan ahli politik. Saya tidak mahu mengulas. Tunggu. Apabila kerajaan telah dianugerahkan (projek itu), kami akan membuat satu kenyataan," tegas beliau lagi.
Jadi nak bising apa lagi? Pengerusi George Kent tu dah suruh tunggu. Kalau Kerajaan tak anugerahkan kepada diorang projek tu, siap la Si Rafizi tu akan kena saman kelak!!!

Nah!!! Memang dah cukup jelas bahawa Si Rafizi Jambu tu memang seorang Kaki Fitnah yang cukup tegar!!! Entah dari mana dia dapat maklumat, lepas tu dia buat la cerita yang bukan - bukan!!! Semuanya mengabihkan masa je!!! Kerja lain tak reti pulak dia buat!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Mamat sial ni selagi tak disaman dia akan terus membuat fitnah..so untuk menghentikan segala fitnah yang dibawa nya..buat je saperti Sahrizat..saman jee..baru dia tau langit tu tinggi ke rendah..

    Puak PR ni memang camni ..mereka cuma tau membuat fitnah dan membohongi penyokong nya tetapi pabila disaman mula laa sedar apa yang dilakukan tengok contoh Free Malaysian Today (FMT)..punya kecuh dok fitnah mengenai isu Lynas tetapi pabila disaman terus minta maaf.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping