Jumaat, Julai 20, 2012


Mungkin inilah sebab kenapa Rafizi Jambu Si Kaki Fitnah tu letak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif di Pejabat Punai-Sihat Ekor-No-Money Selangor kot.

Kalau dia masih lagi memegang jawatan tersebut, mana mungkin dia dapat nak balun Si Khalid Gagap tu secara terang - terangan. Sekarang dia boleh la buat.

Kalau sebelum ni, Si Rafizi Jambu tu nak tuduh PM masuk campur dalam projek LRT Ampang yang kononnya diberikan kepada syarikat kroni tanpa tender terbuka.

Tapi, syarikat yang dikaitakn dengan projek tu semalam dah menafikan perkara tersebut. Malah, kata Pengerusi George Kent Bhd, diorang pun belum pasti lagi.

Projek tu sekarang ni masih lagi dalam proses penilaian dan tidak ada lagi syarikat yang dianugerahkan tender bagi projek tersebut.

Sekarang, Si Rafizi Jambu tu tampil dan mendedahkan yang Kerajaan PKR Selangor tak ambik tau lansung pasal jajaran tambahan LRT Kelana Jaya.
"Saya telah turut sama mengkaji proses rundingan yang berlaku di antara Persatuan Penduduk Putra Heights dan Taman Alam Megah dan Prasarana mengenai bantahan penduduk mengenai jajaran laluan tambahan sistem LRT Kelana Jaya.

"Pelbagai bantahan penduduk yang disokong oleh pendapat pakar tidak dihiraukan hingga kini, walaupun kajian trafik oleh kerajaan Selangor menunjukkan ada jajaran laluan alternatif yang lebih baik dan selamat," katanya.
Dalam erti kata lainnya, Si Rafizi ni tuduh Kerajaan pimpinan Khalid Gagap tu lansung tak dengar suara rakyat dan hanya meminggirkan bantahan yang dibuat sebelum ini.

Tapi, apa nak heran ye tak. Sedangkan projek yang melibatkan padang PKNS kat Kelana Jaya tu pun Si Khalid Gagap tu boleh buat - buat buta, inikan pulak projek LRT ni.

Lagi la dia boleh buat - buat tak taunya. Mungkin sebab dia pun ada komisyen jugak dalam projek tu. Siapa tau ye tak. Si Rafizi Jambu tu tak nak siasat pulak ke?

Nampak sangat la yang Kerajaan PKR Selangor ni memang jenis tak hirau lansung dengan suara rakyat. Bukan setakat rakyat je diorang buat tak tau. Malah ahli parti sendiri pun turut tidak dihiraukan. Yang kita bukan ahli ni, lagi la diorang buat tak tau!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping