Jumaat, Julai 20, 2012


Tidak dapat nak dinafikan bahawa Si Nurul Izzah ni merupakan aset Negara yang paling memalukan selain daripada Papanya yang Hebat sangat tu.

Dia dah la terang - terangan tak buat kerja untuk rakyat. Sebaliknya, kerja dia hanya sekadar mempertikaikan itu dan ini sahaja. Nak harap dia tunjuk bukti?

Jangan harap la!!! Setakat buat dakwaan kosong tanpa sebarang bukti yang kukuh boleh la Si Nurul Izzah ni buat. Kalau suruh tunjuk bukti, banyak la alasan yang dia akan bagi nanti.

Itu pasal la sampai hari ni, dia diam terkedu bila melihatkan Kapal Selam Scorpene tu boleh menyelam. Pun dia nak pertikaikan lagi ke pasal benda tu?

Lepas tu sedap mulut dia je nak suruh Kementerian Pertahanan dedahkan semua tender yang berkaitan dengan Keselamatan negara.

Apa, dia ingat Kementerian Pertahanan Malaysia ni bodoh sangat ke macam dia!!! Kalau didedahkan, senang la kerja orang luar. Semua aset pertahanan negara diorang tau. 

Takkan la benda macam tu punya mudah pun Si Nurul Izzah ni tak faham jugak!!! Cuba kalau dia, berani tak dia nak dedahkan strategi yang dah direncanakan oleh PKR? Kalau tak berani, jangan cakap banyak la!!! Duduk diam - diam, jaga anak kat rumah. Ada jugak faedahnya!!!
Soalnya mudah, jika Nurul ikhlas dan ada berlaku penyelewengan di dalam Sapura, bagi maklumat kepada SPRM dan pandu suruhanjaya itu membuat siasatan ke atas Sapura.
Tidak perlu gunakan data dan maklumat yang kita ada untuk membuat tuduhan dan dibelitkan bagi tujuan kepentingan politik.
Jangan lemahkan negara sendiri kerana mana tahu pembangkang akan menang dalam pilihanraya dan sudah tentu jika Nurul menjadi Perdana Menteri, wanita yang bercita-cita tinggi seperti saudari sudah tentu tidak mahu mewarisi sebuah negara yang lemah dan kelak terpaksa menjilat kembali ludah-ludahnya sendiri.
SIKAP NURUL MEMPUNYAI KESAN JANGKA PANJANG
Sikap Nurul ini akan melemahkan semangat anak-anak bangsa dan akhirnya generasi muda terutama orang Melayu sendiri akan hilang keyakinan terhadap kemampuan diri mereka sendiri dan keupayaan negara mereka sehingga tidak dapat membezakan di antara ha-hal yang berkaitan dengan negara serta soal politik jika semuanya dipukul rata.
Sudah acapkali saya beritahu, jika ada di kalangan kita mengesan berlaku salah laku dalam projek-projek yang melibatkan kerajaan, silalah buat laporan SPRM.
Elakkan dari membuat kutukan kat belakang dan kalau projek tidak terpilih, maknanya ada sesuatu yang tidak kena kat situ, mungkin belum sampai rezeki anda.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Nurul Izzah bukan aset negara tetapi LIABILITI negara.Dia dilahirkan oleh ibu bapa yang kaki temberang. Apa sangat yang boleh diharapkan oleh orang yang macam begini?

    Biarkan Nurul Izz

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping