Selasa, Ogos 28, 2012


Sebelum ni, hangat diperkatakan mengenai satu akaun bank yang dikatakan milik Si Anak Emas Kesayangan Ketua Penipu tu. Bank tu pulak katanya milik Israel.

Tapi, macam biasa ianya telah dinafikan begitu sahaja tanpa menampilak bukti - bukti kukuh untuk menolak dakwaan tersebut.

Sekarang giliran Papa dia pulak yang turut dikaitkan dengan perkara yang sama. Agak - agaknya, apa pulak jawapan yang akan mereka berikan kelak?

Adakah Si Ketua Penipu tu akan kata yang itu bukan akaun bank dia? Mana la tau ye tak. Kot dia nak kata itu bukan akaun bank dia. Nama je sama, tapi bukan dia.

Sama la macam penafian dia dalam isu video seks bersama dengan China Doll hari tu. Dia kata orang dalam video tu bukan dia. Rupa macam dia, tapi bukan dia.

Bila orang suruh dia buktikan perkara tersebut, sampai hari ni dia masih lagi GAGAL membuktikannya. Malah tak de tindakan pun yang diambil. 

Kata orang tua - tua, senyap tu ertinya Benar!!! Jadi mungkin benar la dia ada akaun bank di Israel ni ye? Kalau tidak, kenapa dia senyap? Jangan sampai terkencing dalam seluar nak jelaskan pasal akaun bank ni sudah la Nuar oi!!!
Laman I Files bab 4 menceritakan bagaimana Anwar mula membina empayar wangnya dari wang pendahuluan dari Wan Azizah dan keluarganya.

Kemudian Anwar mendapat bantuan dari hartawan Saudi bernama Abdullah Kamel dan kumpulan Al Baraka yanga ada pertalian dengan IIIT dan teroris Al Qaeda. Anwar juga sedang lama mengidamkan duit Petronas.

Laman blog itu sudah sampai ke bab 7 kini.

Bab 5 membincangkan lagi menegnai Anwar dan mesin cetak wangnnya serta hubungan ia dengan teroris dunia. 
Ia jauh melangkaui isu Dato Murad dengan tuduhan dana RM3 billion. Rahim Ghouse dan Wan Hasni terlibat dengan pembiayaan dan hubungan dengan teroris.

Anwar didedahkan menggunakan satu outfit bernama Israel Discount Bank bagi mengelak wangnya di kesan oleh Dr Mahathir.

Dalam Nurul Izzah pernah nafikan ada simpan wang di Israel (Klik Sini), rupanya ada cerita-cerita di sebalik penafian.

Ini mengingatkan juga kepada zaman reformasi di mana puak Anwar menuduh Dr Mahathir menyimpan wang dengan Bank of Israel. 
Ini tak masuk akal kerana central Bank tak ambil akaun individu tetapi akaun bank-bank yang ada operasi tempatan saja. Bca kisah di blog pembangkang sini

Kemudian keluar pula tuduhan ianya Israel National Bank bercawangan di Singapura (baca detail pertuduhan sini). 
Mudah saja Tun jawab, katanya dia beri kebenaran bank tersebut dedahkan akaun beliau supaya beliau teringin nak ambil wang USD200 juta dan Sing dollar 42 juta. Rupanya Anwar yang sebenar ada guna Bank Israel ... - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping