Isnin, September 03, 2012


Haduhai!!! Kenapa la bodoh sangat Si Rnnie Liu ni ye. Agaknya, dia pun asyik sangat berfikir dengan Kepala Lutut kot. Itu pasal la bodoh dia tak kena tempat.


Semalam, dia bersama - sama dengan puak - puak Pakatan Haramjadah tu datang ke Raub dan membuat bantahan mengenai lombong emas di Bukit Koman.


Yang peliknya, kenapa dia buat bantahan tersebut dikawasan yang memang sejak berpuluh - puluh tahun dulu lagi terkenal dengan aktiviti tersebut?

Sampai hari ini, masih tak de dikalangan penduduk atau rakyat dikawasan tersebut mengalami penyakit seperti yang didakwa oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Kalau betul la kawasan tu merbahaya, kenapa tak dari dulu lagi ada Cina - Cina Bukit tu yang mati akibat kesan sampingan Cynide ni?

Perkara tu jelas dan penduduk di Raub pun hairan dengan tindakan puak - puak Pakatan tu. Diorang pelik, kenapa baru sekarang diorang nak bantah?

Dulu, puak - puak DAPigs tu jugak yang dok tarah kawasan tersebut. Sampaikan, Bapak Si Ronnie Liu tu pun jadi kaya hasil dari perlombongan jugak.

Dan terkini, Si Ronnie Liu tu pun katanya dah bukak kawasan perlancongan disekitar kawasan tersebut. Kenapa dia nak bukak resort kalau tempat tu merbahaya? Kan pelik tu?

Gambar dan Artikel, Klik Kat Sini
Tambahan pulak, seorang pemimpin DAPigs sendiri pernah tampil dan menjelaskan bahawa penggunaan Cynide tu tak merbahaya. 
Timbalan Pengerusi DAP, Dr. Tan Seng Giaw (yang juga doktor penyakit kulit) turut mengakui bahawa tidak terdapat bukti kukuh penduduk Bukit Koman dijangkiti penyakit kulit akibat pencemaran bahan kimia tersebut.
Jadi, apa benda yang cuba nak dilakukan oleh puak - puak Pakatan ni? Tak serik - serik lagi ke diorang nak menipu rakyat? Kot ye pun tak de kerja lain, jangan la buat kerja yang tak berfaedah!!! Buat menyusahkan orang je kerjanya!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Mereka ini nak mengaburi rakyat dan mengalih tumpuan rakyat masalah yang mereka hadapi. Dan mengunakan taktik memperbodohkan rakyat yang tak pandai mengunakan akal.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping