Isnin, September 03, 2012


Nampak gayanya Si Hadi Awang ni memang ada hati nak memperbodohkan Si Ketua Penipu tu rupanya. Dia anggap Si Ketua Penipu tu tau nak menipu je.

Tapi, memang betul pun. Si Ketua Penipu tu bukannya tau buat kerja lain. Yang dia tau menipu tu je. Kalau ada benda lain yang dia buat pun, balun orang depan belakang.

Cuma kalau Si Hadi Awang tu rasa orang lain lagi bodoh dari mereka, kenapa dia masih lagi nak bersahabat dengan diorang?

Kot kalau PAS rasa mereka lagi bagus, buat la sendiri. Buat apa nak berpakat dengan orang lain? Tak ke itu hanya akan membebankan mereka jugak?

Mungkin itu semua mimpi indah yang Si Hadi Awang ni dapat kot. Maklum la, dia pun banyak tidur je sejak kebelakangan hari ni. Tu pasal la parti dia jadi kucar kacir.

Kalau betul la PAS merupakan parti 'Tunjang' Negara, kenapa sampai hari ini mereka masih GAGAL nak melakasanakan dasar perjuangan mereka?

Bukan setakat mereka GAGAL nak laksanakan apa yang menjadi agenda utama parti. Tetapi, sebaliknya perjuangan tersebut pula yang terpaksa digugurkan.

Walaupun Parti Angguk Saja tu ada banyak cawangan, ramai ahli, dan menang banyak kerusi, diorang tetap jugak Pencacai dalam Pakatan Pembangkang.

Kalau betul la diorang tu ada pengaruh dan merupakan 'Tunjang' seperti yang dikatakan oleh Si Hadi Awang ni, kenapa diorang tak menang lansung di Sarawak?

Tunjang menda jadahnya kalau asas dan dasar perjuangan tu dilupakan semata - mata nak berkawan dengan puak - puak Kafir Harbi!!! Jadi tak payah Si Hadi Awang tu nak mengigau tak tentu arah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
KUALA LUMPUR: Datuk Seri Abdul Hadi Awang mendakwa PAS lebih berpengalaman dari mana-mana parti politik tanah air termasuk PKR dan DAP. 
 
Malah, kata Hadi, pengalaman politik PAS turut mengatasi Umno yang disifatkan musuh politik utama PAS. 
 
"PAS mempunyai cawangan yang paling banyak di seluruh negara dan jentera yang lebih daripada kawan-kawan yang lain dan PAS lebih berpengalaman kerana pernah menjadi pembangkang secara bersendirian dan juga pernah memerintah kerajaan negeri dan PAS juga pernah menyertai kerajaan pusat pada tahun 1970 dalam penubuhan kerajaan campuran.
 
"Pengalaman kita yang tidak ada dengan parti-parti lain termasuk Umno sendiri, kita pernah jadi kerajaan juga pernah jadi pembangkang," tegas Presiden PAS ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping