Selasa, Oktober 09, 2012


Pelikkan. Kenapa pulak kali ni Si Mahfuz Bean tu tak nak bagi komen mengenai isu perlantikan Menteri Besar Selangor ni? Kenapa pulak dia tiba - tiba diam?

Selalunya, dia memang suka sangat nak bagi komen. Tak kira la dalam isu apa sekali pun, pasti Si Mahfuz ni akan berikan sedikit pandangan dia.

Tapi, mungkin dia dah sedar kot yang semua pandangan dia tu hanya memburuk - burukkan lagi imej dia sekarang ni. Jadi, memang patut sangat la dia tutup mulut.

Dan ini bukan kali pertama dia tak bagi sebarang komen. Sebelum ni pun, dia hanya mendiamkan diri bila keluar senarai Kabinet Bayangan Pakatan Pembangkang tu.

Kenapa dia tak nak komen ye? Dia dah serik ke kena balun balik setiap kali dia keluarkan kenyataan dalam media? Adakah dia dah serik?

Tak mungkin!!! Orang macam Si Mahfuz ni bukannya reti nak tutup mulut. Satu hari nanti dia pasti akan keluar dengan kenyataan yang bodoh. Memang sesuai sangat la dengan status pendidikan dia yang tak lulus SRP tu!!!
KUALA LUMPUR: PAS mengambil pendirian untuk tidak mencampuri urusan konflik dalaman PKR merujuk kepada gesaan Majlis Pimpinan Negeri PKR agar Setiausaha Menteri Besar Selangor itu dipecat.

Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata PAS meletakkan kepercayaan kepada pimpinan atasan PKR bagi menyelesaikan konflik yang berlarutan

“Saya tidak mahu mencampuri urusan PKR, itu urusan parti mereka. Itu kita biarkan mereka (PKR Pusat) selesaikan sendiri, saya ada kepercayaan sepenuhnya mereka boleh selesaikan sendiri,” katanya ketika ditemui Antarapos di Parlimen.

Beliau diminta mengulas mengenai desakan Pengarah Pilihan Raya Negeri, Borhan Aman Shah agar Setiausaha Politik kepada Menteri Besar, Faekah Husin dipecat segera ekoran tindakannya yang secara terbuka mengkritik Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping