Isnin, Oktober 01, 2012



Pagi tadi Dewan Rakyat telah memperuntukkan selama 2 jam untuk Si Ketua Penipu tu membahaskan Bajet 2013. 

Ingat ke hebat sangat hingga mencabar Dato Sri Najib berdebat, kalau itulah standard Si Ketua Penipu dengan Khairy pun tak boleh jawab.

Pagi tadi memperlihatkan juga kuncu-kuncunya seperti Khalid Samad, Dzukifli MP Kuala selangor, Dr Hatta, Azmin, Mp Indera Mahkota menjadi balaci yang setia yang sentiasa akan menjaga Si Ketua Penipu tu jika sekiranya dia terkucil.

Sekiranya sesiapa sahaja MP BN cuba menyentuh dan menyerang dia, sudah pasti anjing-anjing ini akan terus menerkam dan cuba menggigit MP Bn itu.

Begitulah betapa setianya anjing-anjing yang mengelilingi dan menjaga Si Ketua Penipu tu daripada disentuh oleh sebarang makhluk lain.

Si Ketua Penipu tu tidak ada fakta yang benar mengenai Bajet, sekadar hentam keromo sahaja tetapi disebabkan anjing-anjingnya yang terlalu garang membuatkan MP lain tidak berani menyoal apa pun kepada dia.

Menurut kata pakar ekonomi tidak pernah berlaku di mana-mana negara Komanwel hatta negara-negara serantau pun, pihak pembangkang sibuk memperkenalkan bajet versi mereka sebelum kerajaan yang memerintah berpeluang berbuat demikian.

Perkara tersebut hanya berlaku di Malaysia di mana pembangkang tidak dapat menerima hakikat bahawa PKR, DAP dan PAS bukanlah parti pemerintah di peringkat Pusat.
Jadi apa perlunya mereka bersusah payah mencengkang mata untuk menerbitkan dokumen belanjawan selain yang dibentang oleh Perdana Menteri?

Inilah yang dikatakan oleh pepatah Melayu, pandai tidak terikut, bodoh tidak terajar!

Siapa peduli "Bajet Pembangkang" kerana rakyat tahu mereka tidak memiliki kuasa atau otoriti untuk melaksanakan walaupun satu titik noktah daripada bajet palsu itu.

Rakyat melihat sesi bahas pagi dan petang tadi terkejut dengan perangai MP pembangkang seperti monyet pun ada, beruk pun ada dan pendek kata pembangkang tidak layak langsung menduduki Putrajaya. - Artikel asal...

Ps: Apa nak heran ye tak. Orang jenis tak sedar diri macam puak - puak Pakatan Pembangkang ni bukannya ada kerja lain!!! Diorang memang suka mengabihkan masa!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Badut Rakyat pernah tulis "Bangang 7 tingkat, bodoh berlapis-lapis" Hahaha..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping