Selasa, Oktober 02, 2012


Sebentar tadi, gempar jugak dengan pendedahan mengenai satu video yang menampilkan aksi seksi pelakon Vanila Coklat, Si Izara Aishah ni.

Ianya disiarkan dalam beberapa laman web dan portal hiburan. Berikut petikan dari blog hiburan yang terawal membuat pendedahan tersebut:
Mungkin kerana tajuk video yang agak jarang di-google oleh kita, ramai yang tidak tahu bahawa Izara Aishah pernah membuat persembahan tarian Tango seksi ketika dia masih belajar di Sunway University. 
Video ini dimuat-naik pada 14 Mac 2011 dan sudah lebih satu tahun video ini di laman Youtube. Dan ya, ramai yang tidak tahu mengenainya bukan?
Video berdurasi 7.43 minit ini menyaksikan 6 orang wanita termasuk Izara Aishah yang berpakaian seksi berwarna hitam. 
Heroin drama “Vanilla Coklat” ini boleh dilihat memakai corset dan skirt pendek bersama stokin yang kami kira agak mengghairahkan dengan tarian yang dipersembahkan, di sebelah kiri pentas.
Apa yang kami rasa anda tidak sabar untuk lihat ialah pada minit 6.20. Mahu tahu apa dia? Sila tonton video bertajuk ‘Cell Block Tango Girls’ selepas ini ya.
Untuk pengetahuan, Izara kini sedang menangguhkan pengajiannya kerana sibuk dengan kerjaya lakonan. - sumber
Namun video tersebut tidak lagi dapat ditonton oleh para peminat dan pengkritik diluar sana kerana ianya telah pun dikeluarkan oleh pemilik video tersebut.

Bagus. Satu tindakan yang cukup bijak. Tahniah diucapkan kepada pemilik video tersebut. Kalau aksi - aksi yang semacam tu, baik simpan sendiri je. Tak payah nak tunjuk satu dunia.

Nanti kalau ditayang, puas pulak nak menjawab. Jangan sampai jadi macam Si Ketua Penipu tu sudah la. Dia setakat pandai buat, tapi tak pandai simpan. Bila dah kena batang hidung sendiri, baru tau puas nak bersilat!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping