Selasa, Oktober 02, 2012


Kelakar betul bila baca alasan - alasan yang diberikan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang ni setiap kali diorang kantoi tak tentu arah.

Kalau masa Si Ketua Penipu tu kantoi tengah main dengan Chinadoll, dia bagi alasan yang lelaki dalam video tu bukan dia. 'Rupa macam dia, tapi bukan dia'.

Lepas tu, sejak kebelakangan ni diorang selalu guna alasan 'Pandangan Peribadi'. Bila timbul je konflik sesama diorang, pasti alasan itu yang akan digunakan.

Nak pulak kalau ianya melibatkan percanggahan pendapat diantara pemimpin - pemimpin mereka sendiri. Sebagai contoh isu perlaksanaan Hukum Hudud.

Walhal terang - terang yang puak - puak DAPigs tu secara keseluruhannya menetang perlaksanaan hukum tersebut, mereka cuba sembunyikan kebenarannya.

Mereka kata yang ianya hanya pandangan peribadi Pengerusi DAPigs itu sahaja sedangkan Penasihat dan Setiausaha Agung pun turut menolaknya secara terang - terangan.

Jadi, bagaimana mungkin mereka boleh kata yang ianya pandangan peribadi? Sekarang, diorang cuba guna alasan lain pulak. 'Salah Faham' kata Si Tian Chuak ni.
SHAH ALAM –  Naib Presiden PKR, Tian Chua menyifatkan kenyataan Timbalan Pengerusi DAP, Dr Tan Seng Giaw yang menyatakan  pemimpin PKR hanya berkhayal apabila mahu mewujudkan Kabinet bayangan, hanya salah faham semata-mata.

Menurut Tian Chua, Seng Giaw memberikan kenyataan itu disebabkan beliau tidak tahu mengenai maksud sebenar penubuhan Kabinet bayangan yang dilaporkan media sebelum ini.

“Saya pasti dia tidak tahu tentang penyenaraian tersebut. Dan ia hanyalah cuma salah faham sahaja,” katanya di lobi Parlimen, di sini, semalam.
Apa yang peliknya, diorang kata nak laksanakan dasar 'Telus'. Habis, kenapa pulak 'penyenaraian' Kabinet Bayangan tu tak dimaklumkan kepada pemimpin DAPigs?

Apa maksudnya 'Dia tak tahu tentang penyenaraian tersebut'? PKR dah buat penyenaraian ahli Kabinet diorang ke? Kalau dah buat, kenapa tak maklumkan kepada yang lain?

Dan yang lebih penting, kenapa pulak ianya tidak dimaklumkan kepada seluruh rakyat Malaysia secara terbuka? Bukan ke itu jugak perjuangan diorang? Telus menda kejadahnya kalau macam tu!!! Setakat cakap je baik tak payah!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping