Ahad, November 25, 2012


Halamak ai!!! Ni apa cerita pulak ni. Lepas satu, satu cerita ni timbul, apa kejadahnya. Dulu kata kilang Nuklear. Sekarang dah entah apa - apa dah jadinya.

Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Tak pernah konsisten. Asyik nak menipu je kerja diorang. Macam tak de kerja lain.

Diorang ni memang jenis manusia yang tak mampu nak terima kenyataan dan Kebenaran. Itu pasal la diorang ni suka buat kerja yang bukan - bukan.

Memetik kata - kata MB Pahang, dulu isu ni pasal alam sekitar. Lepas tu diorang gunakan untuk jadi isu Politik. Kemudian diheret jadi isu undang - undang.

Bila mahkamah dah tolak permohonan injuksi diorang, pun diorang tak puas hati lagi? Pun diorang masih nak membantah tanpa sebarang bukti yang kukuh?

Bila orang mintak statistik kematian yang berlaku di China akibat kilang memproses Nadir Bumi ni, diorang tak mampu nak jawab. Sebaliknya diorang selewengkan fakta.

Sekarang, diorang nak tolak pulak keputusan mahkamah? Masih jugak nak menegakkan benang yang basah dan nak heret rakyat untuk mempercayai dakwaan diorang?

Maaf la ye. Rakyat Malaysia ni tak la sebodoh yang mereka sangka. Rakyat Malaysia ni percaya pada bukti. Tak de bukti, cakap kosong je tak berguna.

Baru - baru ni, dengar cerita, puak - puak Himpunan Hijau yang kononnya 'Berjalan Kaki' tu dah sampai ke Bentong dan tidur semalaman.

Tempat yang diorang tidur kali ni ialah di sebuah gereja. Sebelum tu diorang berhimpun dekat dengan kawasan Masjid. Kemudian diorang nak berhimpun pulak depan Kuil Hindu.

Pulak dah!!! Habis semua rumah ibadah dah dijadikan medan Politik rupanya. Jadi, tak heran la kalau Si Nurul Izzah tu nak memperjuangkan Kebebasan Beragama ye tak.

Dari laporan yang diterima, ada tempat yang diorang singgah sebelum ni berlaku kecurian. Ai! Sambil menyelam minum air ke? Kata nak menegakkan Kebenaran. 

Tapi bila dah masuk bab mencuri ni, Kebenaran menda kejadahnya lagi!!! Itu namanya merosakkan. Betul la diorang ni memang jenis manusia yang tak sedar diri. Nak jugak buat kerja yang tak berfaedah!!! Lepas tu, menyusahkan orang. Macam sial!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping