Isnin, November 26, 2012


Ish!!! Ish!!! Ish!!! Kesian betul kita tengok dia ni kan. Walau pun rupa dia tak berapa hensem, tapi nak jugak dia buat macam ni ye. Sedihnya la.

Biar pun dia belajar tinggi, tapi bodoh dia tetap jugak bertingkat - tingkat. Tu sebab la dia suka sangat buat kenyataan yang bukan - bukan macam ni.

Dia kata, sejak PKR lahir pada tahun 1998 dulu, PAS dah pun mengiktiraf Si Ketua Penipu tu sebagai Perdana Menteri waima dia memang tak layak sekali pun.
"Ianya sudah pun bermula (sejak) parti keadilan lahir. Kedudukan Datuk Seri Anwar itu pernah diputuskan pada waktu PAS, PKR, DAP dan Parti Rakyat (PRSM) bergabung di bawah pakatan politik, iaitu barisan alternatif. Sudah pun ada ketetapan pada waktu itu diperingkat kepimpinan PAS sendiri, (untuk) meletakkan Datuk Seri Anwar sebagai calon PM.
Hah! Kan nampak sangat yang dia ni kuat menipu. Tu pasal la dia bercakap pun main ikut sedap mulut dia je. Bukannya dia bercakap ikut perkara yang sebenar.

Agaknya dia ni dah terlalu banyak sangat minum air tapak kaki Si Ketua Penipu tu kot. Tu pasal la dia sering lupa ingatan dan keluarkan kenyataan macam ni.

Dia mungkin lupa, orang yang mula - mula mencipta panggilan 'Sheikh Al - Juburi' tu sekarang ni merupakan Timbalan Presiden PAS.

Dia dengan puak - puak DAPigs macam Si Guan Eng dan Karpal Whilchar merupakan orang yang mula - mula desak agar SI Ketua Penipu tu dilucutkan jawatan.

Adakah Si Ciputdin tu lupa dengan kejadian tersebut? Dia lupa ke yang Si Mat Syabun tu pernah bangkit dalam Parlimen dan sebut 'Kaki Punkoq' banyak kali!!!

Sampai hari ini, Si Mat Syabun tu masih tidak mengiktiraf Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin. Malah diatas pentas ceramah pun mereka saling tidak bertegur sapa.

Perkara itu pernah dinyatakan sendiri oleh Si Mat Syabun tu. Lain la kalau Si Mat Syabun tu pun turut menipu jugak. Jadi, tak payah la Si Ciputdin ni nak menipu orang!!! Cuba la cari kerja yang berfaedah sikit. Setakat menipu ni, buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping