Jumaat, Disember 14, 2012



Sepertimana yang diumumkan beberapa jam tadi bahawa Presiden Seniman, Zed Zaidi bakal mendedahkan sesuatu yang tergempar tentang Julia Perez.

Sebentar tadi, pendedahan yang dibuat oleh Zed Zaidi ialah kemasukkan Julia Perez aka Jupe ke sini bagi menjalani penggambaran filem di  sini sebenarnya tanpa permit.

Sejak beberapa hari lalu pelakon seksi itu berada di sini bagi membintangi filem terbaru arahan pengarah Murali berjudul Sumpahan Malam Pertama dan penggambaran dijalankan di Pulau Pinang.

Nama Jupe semakin panas dan menjadi bualan ramai peminat Malaysia ekoran status di Twitternya yang mengkritik kualiti drama Malaysia. 

Lantas tercetusnya perang di antara dia dan Zed kerana masing-masing saling berbalas dengan kata-kata pedas.

Okay, kalau sudah kemasukan Julia Perez ke sini tanpa permit, seharusnya pihak produksi filem Sumpahan Malam Pertama juga harus bertanggungjawab mengenai hal ini dan mungkin boleh dikenakan tindakan tegas ke atas mereka. 

Sebagai pelakon, kalau sudah ditawarkan berlakon apatahlagi boleh jadi ditawarkan pula dengan bayaran lumayan tentunya Jupe tidak menolak. 

Dan urusan membawanya masuk ke sini seharusnya atas tanggungjawab pihak yang mahu membawannya ke sini, bukan?

Setakat ini Zed tidak pula memberitahu sama ada pihak produksi filem berkenaan akan dikenakan apa-apa tindakan oleh pihak Seniman sendiri. 

Namun Zed memaklumkan yang pihak pengawai Finas akan datang membuat serbuan di lokasi penggambaran di Padang Kota Lama, Pulau Pinang.

Ps: Minah tu mana reti nak buat permit. Dia reti tayang 'body' dia je tak tentu arah. Orang dah bagi peluang, dia ludah periuk nasi dia sendiri. Sekarang, Baru Padan Muka Dia!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.....,

    BalasPadam
  2. knp org mcm ni pun nak dibagi muka...'halau je minah indon ni...

    BalasPadam
  3. Aku sokong 8:55 PTG. Dah tak laku kat sana, mai la sini...

    BalasPadam
  4. halau je oghang tak sedar diri camni

    BalasPadam
  5. tengok buah betik dia, kalu di buka balutnya melambak, tak patut nak jual buah betek di sini, pakai tudung, tapi aurat masih terdedah, bukan telanjang, nampak kulit je di kira aurat, tentu ada wak, pak mat yang tak tidur malam membayangkan buah betik tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping