Berita Pahang

Selasa, Disember 25, 2012


Neelofa Lupa Butang Baju? Ternyata, kuasa laman - laman media yang ada sekarang ini mampu membuatkan artis-artis di Malaysia ini tercalar imejnya.

Mana tidaknya, setiap perkara yang dimuat naik untuk tujuan berkongsi dengan para peminat mampu membuatkan cerita negatif mudah terjadi daripada perkara yang negatif.

Ini lagi kisah kontroversi yang datang menjengah buat selebriti wanita, Neelofa.

Satu gambar yang dimuat naik oleh Neelofa sendiri di profil Instagramnya pada 6 hari yang lalu mengundang cakap-cakap tidak enak dari orang ramai.

Gambar itu jelas menunjukkan Neelofa tidak membutang bajunya hingga menampakkan buah dadanya. Betulkah?

Ada antara komen-komen yang diberikan kepada Neelofa boleh dikatakan tidak patut dibuat kerana hanya tuan badan sendiri sahaja yang tahu keadaan bajunya ketika itu.

Tetapi, ada juga peminat yang memberikan komen mengatakan baju yang dipakai oleh Neelofa waktu itu adalah dua lapis.


Ps: Yang sebenarnya, tak de apa sangat. Cuma angle kamera tu je yang terlalu tinggi. Tinggal lagi, pakaian Si Neelofa ni pun boleh tahan.

Ketat semacam je. Sebab tu la orang boleh buat spekulasi yang bukan - bukan. Zaman sekarang ni, macam - macam cerita orang boleh buat.

Lagi pun, orang yang tegur gaya pemakaian Si Neelofa ni sebenarnya berniat baik. Bukannya sengaja nak buat kontroversi.

Jangan la ditiru perangai macam puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang sering mendedahkan diri untuk dibalun oleh orang lain.

Tapi, diorang tak nak jugak mengakui kesilapan yang diorang buat. Nak jugak diorang salahkan orang lain walhal yang salah diorang sendiri.

Jadi, adalah lebih baik dihindarkan perkara - perkara macam tu. Takut nanti, jadi buah mulut orang pulak. Bila dah jadi macam tu, jangan la nak tunding jari salahkan orang itu dan ini!!!
Categories:

7 ulasan:

  1. takkan tak biasa tgk wayang preee

    BalasPadam
  2. Teruk nya nafsu org melayu. Macam tu pun boleh jadi bahan ke? Takut jadi macam india Malaysia ni. Jantan gatai tak terhingga sampai rogol merata-rata.

    BalasPadam
  3. lgbt semakin berleluasa..

    BalasPadam
  4. Memalukan blog UMNO saja asyik-asyik seks dan tetek dah tak de modal ke?

    BalasPadam
  5. apa niiiii semua fitnah kiamat semakin dekat

    BalasPadam
  6. Ini apa yang Azeez kata bila Astro Awani interview ;

    "Susu pekat tersebut adalah untuk kegunaan jentera pilihan raya kecil yang berkampung di Rumah Baling. Saya tidak tahu bagaimana ia boleh terlepas." jelas Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim ketika dihubungi Astro AWANI.

    Susu pekat tersebut dikesan telah pun luput tarikhnya pada 26 Oktober yang lalu dan ianya dikatanya mengejutkan penerima berkenaan. Tambah Azeez lagi,

    "Sekiranya susu pekat tersebut telah pun luput tarikh, buangkan saja. Ia bukannya untuk dijual. Lagipun secara teknikal barangan dalam tin walaupun telah luput tarikh ia masih boleh digunakan dalam tempoh dua minggu lagi."


    Punya nak menegakkan benang yang basah Azeez bagi macam-macam alasan . Tak sakit hati ke ? Dia siap kata kalau susu tamat tempoh buang saja , soal nya pasal buang atau tidak , ni buat apa lu nak aniaya orang-orang kampung dengan tak periksa lebih dahulu tarikh luput ? Nak glamour pun berpada-pada lah ... nak tunjuk lu warak , bantu orang-orang miskin , dan macam-macam propa la, lu ingat orang tak tau ka dengna lakonan. Sudah-sudah lah Azeez , ramai yang sebenarnya makin meluat bila lu dapat jadi Pengerusi Tabung Haji tu ... lu jilat PM kuat, bukan orang tak tau..

    http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/10/azeez-rahim-walaupun-telah-luput-tarikh.html

    BalasPadam
  7. admin ni kuat jilat kaki BN gop ea ..dop ke sek BN baek2 lake ..punce rosok Islam Malaysia sbb sek BN r ..PM pon bodo pe lembu .dopleh nok kawal hrge barang ..beri ngat ke Rosmoh blanje juta2 ..PM cerdik di mate je bodo di akal .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping