Ahad, Disember 30, 2012


Akhirnya, Kebenaran jugak yang akan terserlah. Benda dah terang dan nyata beb. Tak payah la dia nak sembunyi - sembunyi lagi.

Kalau kita sekali tengok gambar kat atas tu pun kita dah tau yang dia menipu. Sekarang, nak tak nak terpaksa la dia mengaku yang ianya memang tipu.

Jadi, untuk apa lagi kita nak percaya dengan puak - puak Pakatan Oren Haramjadah ni? Memang itu je kerja diorang sebenarnya. Tak de kerja lain. Asyik menipu je kerjanya.

Bila dah kantoi macam tu, tak de pulak dia nak ambik tindakan terhadap pihak yang mula - mula siarkan berita tersebut. Kalau betul ianya dimanipulasi, kenapa tak saman?

Cuba kalau berita tu disiarkan dalam Utusan. Tak sempat subuh, diorang dah siap isi borang saman dan tunggu depan pintu mahkamah.

Ini la bangsatnya perangai puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Diorang memang dah terang - terang tak de kerja lain. Membohong tu jugak yang diorang pandai.

Sekarang, Si Lebai Malang Noraza tu kena jelaskan pulak kepada rakyat. Apa yang dia maksudkan dengan 'Gambar Diluar Skop Program'?

kalau gambar tu bukan dari program di Kampung Awah, apa tujuannya dia ambik gambar tu? Untuk menimbulkan provokasi bagi meraih simpati?

Agar diorang boleh menghangatkan lagi keadaan bila menghadapi situasi tenang seperti di Kampung Awah? Supaya rakyat percaya yang kononnya diorang ni ditindas?

Nah!!! Semua tu dah makan balik diri diorang sendiri. Sendiri yang cari penyakit, sendiri tanggung la woi. Jangan diorang nak salahkan orang lain pulak.

Tapi, apa nak heran ye tak. Dah memang itu la kerja yang diorang pandai buat pun. Kalau Pengerusi ANAK, Si Mazlan Pemalas tu pun kuat menipu, anak - anak buah dia macam Si Noraza ni apa tah lagi. Sama je perangai macam GAMPANG!!!

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping