Berita Pahang

Ahad, Disember 30, 2012


Aduhai!!! Selama ini, kita ingatkan Si Ostazah Pening ni baik sangat dah gayanya. Tak de skandal yang bukan - bukan. Tapi sama je dia dengan yang lain rupanya.

Dia pun ada jugak video skandal yang memalukan diri dia sendiri. Cuma tak ramai orang yang pernah tengok pun. Sekarang, mari kita tengok sendiri video tersebut.

Apa la agaknya yang nak dijelaskan oleh Si Ostazah Pening tu kepada rakyat nanti ye? Macam mana pulak fatwa yang akan dikeluarkannya?

Rasa - rasanya, mampu tak dia nak jelaskan kepada rakyat mengenai isu skandal tanah yang dikaitkan antara Si Nik Aziz tu dengan puak - puak DAPigs?

Dapat tak Si Ostazah Pening tu nak jelaskan mengenai isu Ladang Rakyat yang dirampas secara rakus oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu di Kelantan?

Atau, adakah dia pun akan guna alasan yang sama dengan orang lain dan mengaitkan isu tu dengan pihak istana seperti yang pernah digunakan oleh pencacai PAS sebelum ini?

Pesanan ikhlas buat Si Ostazah Pening ni. Sudah - sudah la dok sibuk jaga tepi kain orang ni. Kalau setakat suka kaji nyamuk di seberang laut, tak de manfaatnya. Selesaikan dulu bangkai depan mata tu. Jangan la buat - buat buta pulak!!!
Hidayah Abby Abadi makin terserlah apabila mula pandai menceritakan soal isu tanah. Bukan main banyak auta fakta al unta dihujahkan! Inilah Abby kegairahan untuk menceburi politik sampai bercakap tampa fikir hujung dan pangkalnya.

Abby mungkin boleh menceritakan soal felda dengan apa jua auta tetapi alangkah bagus sentuh-sentuh laa sikit bab Ladang Rakyat apa ceritanya? mana halanya? apa kesudahannya? 
Bukankah Ladang rakyat lebih menjelaskan yang muslihat PAS lebih dahsyat meranapkan harapan rakyat. Tetapi inilah tugasan Abby sebagai manusia belaan PAS bukan! Mungkin ucapan Abby halal kerana mungkin telah dijanjikan syurga!
Kalau hendak bercakap soal kebenaran! bertanyalah Abby yang berapa jutakah rakyat Kelantan menerima faedah dari Ladang Rakyat atau Abby sengaja suka dirinya diperbodohkan dan kebutaan yang Felda banyak membantu melayu islam hidup dengan selesa melebihi 100 kaliganda berbanding Ladang Rakyat yang entah apa-apa jadinya.  
Abby buka mata saksikan siapa yang zalim sebenarnya? Atau Abby pembohong besar sebenarnya?
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. kerajaan yang difitnah harus ambil tindakan saman pada artis berkenaan yang mulut celupar penipu,hasutan,menghina,perosak negara.

    BalasPadam
  2. kerajaan patut kenakan tindakan saman pada mana2 parti politik yang mengfitnah kerajaan.

    BalasPadam
  3. jgan pandai cakap lah ABBY sya ni peneroka Felda x delah pulak sampai tanah tergadai x tau pasal Felda jgn lah caka ye..meroyan betul awka ni abby..org PAs AMBIK KE DUIT RM 15 RIBU..KLU BAGI KT ABBY PUN DIA AMBIK KUT..DULU SYA MINAT INSPECTOR ALEZA TAPI SEKARNG MELUAT TGOK ABBY MEROYAN NI...X MINAT TERS TENGOK GERAK KHAS...ALA TLG LAH ABBY JANDA GATAL MERENYAM NI.....SEDAP MULUT DIA JE KATA KE FELDA KENA GADAI KUT AWK TU YG KENA GADAI DGN ORG PAS(PR) sudah2 lah tu buat fitnah....dah berubah buat dosa fitnah org....gila.....

    BalasPadam
  4. Sudah2lah tu Abby, ilmu tak seberapa nak pandai2 bagi fakta auta, jgn sesuka hati menabur fitnah

    BalasPadam
  5. meluat betol aku kt sekoq nih...harghh ptuihhh!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping