Khamis, Disember 06, 2012


"Tolak Fitnah". Itu ungkapan yang diluahkan olah YAB Perdana Menteri Malaysia merangkap Presiden UMNO seawal permulaan ucapan penggulungannya baru - baru ini.

Ungkapan itu menjelaskan kedudukan beliau dalam usaha untuk menolak fitnah - fitnah jahat yang dilemparkan oleh puak - puak Pakatan terhadap dirinya.

Kalau nak dikira, entah berapa kali dah puak - puak Haramjadah tu cuba untuk menjejaskan imej serta kredibiliti Datuk Seri Najib. Tapi, malangnya, semua usaha tu tak berjaya.

Jadi tak heran la kenapa Pencacai Si Ketua Penipu tu boleh jadi bengkak dan seolah - olah tak berpuas hati dengan tuduhan yang dihadapi baru - baru ni.

Walhal, dah terang - terang apa yang didedahkan oleh Si Penjual Karpet tu hanya tuduhan liar dan tidak mempunyai asas yang kukuh. Malah penipuan tu pun dah berjaya dikantoikan.

Maka, untuk apa lagi Datuk Seri Najib nak layan spekulasi dan dakwaan bodoh yang sengaja dicipta oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu?

Ternyata, Datuk Seri Najib bukan la seorang pemimpin yang mudah menggelabah dan melatah tak tentu arah macam puak - puak Haramjadah tu.

Banyak lagi kerja lain yang Datuk Seri Najib boleh buat. Banyak lagi tugas dan amanah yang perlu dilaksanakan bagi memastikan rakyat hidup sejahtera.

Bukan la macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Diorang bukannya ada kerja lain selain dari menabur fitnah dan membuat dakwaan yang bukan - bukan.

Nak harapkan diorang tu membantu dalam menjaga Kebajikan Rakyat? Jangan mimpi la!!! Setakat menyusahkan orang, boleh la diorang buat. Lepas tu menipu. Itu je kerja yang diorang tau buat pun!!!
Naib presiden PKR N Surendran mempersoalkan mengapa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansoh masih belum menafikan dakwaan yang dibuat ke atas mereka oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan. 

Katanya, Najib dan Rosmah perlu menjawab dakwaan yang ditimbulkan Deepak itu.

"Mereka tidak seharusnya mengada-adakan pembohongan mengenai penglibatan kami dalam soal ini," katanya kepada Malaysiakini.

Surendran berkata demikian ketika ditanya mengenai dakwaan bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari dalam laporanNew Straits Times hari ini bahawa ketua pembangkang itu memainkan peranan dalam dakwaan Deepak.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping