Ahad, Januari 20, 2013


Korang tengok gaya Si Ketua Penipu tu. Gantung tasbih keliling tengkuk nak tunjuk kononnya dia ni alim? Nak tunjuk yang kononnya dia ni Islamist?

Tak payah la!!! Kalau setakat wayang pakai tasbih keliling tengkuk tu masih tak mampu nak mengaburi mata rakyat dari melihat Kebenaran. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak.

Untuk apa dia pakai tasbih keliling tengkuk tu kalau dalam isu nak mempertahankan kalimah Allah pun dia tak mampu nak buat? Islamist menda jadahnya kalau macam tu?

Orang yang suka muncul dengan gaya seumpama ini yang nak diangkat menjadi pemimpin Negara dimasa akan datang? Sudah la!!! Tok sah dia nak mimpi la.

Setakat pakai tasbih besar keliling tengkuk tu bukan Islamist dah namanya. Dah gaya macam Tok Pekong je. Alim Kepala Lutut dia!!!

Dia pakai la tasbih besar mana sekali pun, orang dah tau yang Si Ketua Penipu ni seorang pejuang Islam Liberal yang mengamalkan Pluralisme dalam agama.

Jadi, tak payah la dia nak main wayang pakai tasbih besar macam Tok Pekong tu. Orang takkan percaya waima dia bercakap benar sekali pun. 

Soalnya sekarang ni ialah mengenai pendirian PKR mengenai isu kalimah Allah. Isunya sekarang ni ialah mengenai kesucian Islam. Kenapa susah sangat dia nak jawab?

Sekarang orang persoalkan keAliman dia tu. Orang persoalkan persona dia yang nak tampil sebagai seorang yang warak. Adakah itu hanya hiasan bila tampil depan orang ramai?

Jelas, dalam isu ini Si Ketua Penipu tu sebenarnya dah terjerat diri dia sendiri. Bagi dia, isu kalimah Allah ni satu isu besar untuk dijadikan bahan Politik.

Bagi Si Ketua Penipu tu, isu kalimah Allah ni mampu memancing undi rakyat Sabah dan Sarawak agar menyokong puak - puak Pakatan dalam PRU akan datang.

Itu lebih penting bagi Si Ketua Penipu tu. Isu tu lebih perlu diutamakan dari nak menjaga kesucian Islam tu sendiri. Pun dia masih GAGAL nak jawab? Pemimpin apa gitu?

Kalau bab kilang arak tu boleh dia jadikan satu persoalan, adakah dia lebih baik dari orang lain? Kalau dia rasa dia lebih baik, jawab la soalan yang diajukan. Kenapa nak berdolak dalih?

Kenapa dia masih nak bermain wayang pakai tasbih besar keliling tengkuk tapi masih kecut telur 'anu' dia nak jawap pasal isu kalimah Allah? Setakat nak main wayang je, baik tak payah jadi pemimpin!!! Duduk kat rumah lagi bagus. Jangan nak menyusahkan orang!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Setakat gantung tasbih keliling tengkok? Patung HINDU tu pun pakai bro! Ha ha ha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping