Ahad, Januari 20, 2013


Heh!!! Tak sangka pulak Si Mahfuz Bean ni tercungap - cungap bila berhadapan dengan pihak media. Boleh terkucil jugak dia dibuatnya ye.

Baru disergah dengan Dr. Mashitah, terus kendur buah kerandut dia? Terus dia naik menyingga nak membalas kenyataan yang dikeluarkan?

Nampak sangat la yang Si Mahfuz Bean ni sebenarnya bukan la seorang pejuang Islam yang sebenar. Bila kena cucuk sikit, dia mula la tak senang duduk.

Kalau dah GAGAL nak pertahankan sesama parti dikalangan Pakatan Pembangkang tu, tak payah la nak tunding jari dan mempersoalkan orang lain pulak.

Si Mahfuz tu tak sedar ke yang Barisan Nasional dah bersatu sejak 55 tahun yang lalu tanpa sebarang persoalan mengenai isu kalimah Allah ni?

Dia tak sedar ke yang persoalan mengenai perkara tersebut tak pernah dibangkitkan sehingga munculnya puak - puak Pakatan Pembangkang ni?

Dia tak perasan yang isu tersebut dibangkitkan oleh puak - puak DAPigs? Jadi, kenapa pulak dia nak mintak konsensus dari Barisan Nasional pulak?

Soalnya sekarang, kenapa dia tak tanya puak - puak DAPigs tu apa agenda sebenar mereka menuntut hak menggunakan kalimah Allah tu? Takut ke dia nak tanya?

Tapi ye la. Nak buat macam mana ye tak. Dah dasar pemikiran budak tak lulus SRP. Tu pasal la dia mula meroyan tak tentu arah macam ni.

Mungkin sebab dia GAGAL SRP, tu pasal la dia tak tau semua benda tu sebab dia jugak GAGAL dalam matapelajaran sejarah. Jadi, sebab tu la dia ni buta. Dah dasar Bodoh tu, Bodoh la jugak. Tak payah la nak tunjuk pandai pulak!!!
KUALA LUMPUR: PAS hari ini sekali lagi cuba mengheret Barisan Nasional dalam polimik penggunaan kalimah Allah dalam Bible Bahasa Malaysia apabila mencabar gabungan itu membuat pendirian bersama mengenai isu itu. 
 
Naib Presidennya Datuk Mahfuz Omar yang juga Ahli Parlimen Pokok Sena menegaskan segala kritikan yang dilemparkan tidak penting kerana parti itu telah menyatakan pendirian walaupun berdepan dengan kritikan.
 
Beliau  mengulas kritikan Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Dr Mashitah Ibrahim yang menyifatkan PAS sebagai 'parti ala sarkis' apabila dengan sewenangnya membuat pusingan U berhubung isu kalimah Allah baru-baru ini.
 
"Parti ala sarkis? Tidak mengapa...saya minta Datuk Mashitah tanya pemimpin parti komponen BN, tanya mereka sama ada bersetuju atau tidak? Atau setuju macam mana dalam isu kalimah Allah ini?
 
"Beliau kena tanya...tanya PBS (Parti Bersatu Sabah), MCA, MIC dan parti-parti lain. Kena tanya mereka nak (penyelesaian) macam mana isu penggunaan kalimah Allah ini?," ujar Mahfuz ringkas.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Parti komponen BN tidak ada masaalah. Yang masaalah adalah Mr. Bean sendiri. Sekarang Lebai Karpal minta PAS tarik balik, dan PKR menerusi Azmin membantah. UMNO dah lama membantah pengunaan kalimah Allah dan sekirannya parti komponen lain bising dah lama dia bising. UMNO parti dominan dan Pas parti tunggangan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping