Ahad, Januari 20, 2013


Heran betul Semut bila tengok Si Ostazah Pening ni. Kenapa la dia suka  sangat mengarut benda yang bukan - bukan ek? Apa yang tak kena dengan dia ni?

Dah mabuk apa yang menyebabkan dia jadi macam tu? Marah sangat dengan orang lain tak tentu arah ni pasal apa? Dia kata dia dah berhijrah.

Biasanya, orang yang dah 'berhijrah' ni kehidupan dia tenang dalam semua segi. Hati dia tenang, minda dia tenang, malah jiwa pun tenang.

Tapi, lain pulak dengan Si Ostazah Pening ni. Dia makin hari makin serabut pulak dah. Hati serabut, minda serabut, jiwa kacau. Entah apa - apa. 

Tak nampak macam orang yang 'berhijrah'. Nampak macam orang marah ada la. Yang dia nak marah sangat tu kenapa? Apa yang UMNO dah buat pada dia?

Takkan la sebab Bekas Mak Mertua dia dulu orang kuat UMNO boleh buat dia sampai jadi meroyan kot. Ke ada konflik antara dia dengan bekas mak mertua dia dulu?

Heh! Bab tu tak tau la pulak. Tapi apa yang pasti, semakin hari semakin teruk dah perangai Si Ostazah Pening ni. Tak de orang ke yang nak bagi nasihat kat dia? 

Kalau nak harap Pak Lebai dalam Parti Angguk Saja tu, jangan harap la Diorang sendiri pun perlu dibagi nasihat jugak. Lagi nak bagi nasihat kat orang lain ke??? Sudah la!!!

Dan Si Ostazah Pening ni la menjadi bukti keGAGALan mereka mendidik para pengikut untuk mempertahankan Islam. Tu pasal la orang lain boleh ambik kesempatan dan memperlekehkan Islam sesuka hati diorang!!!
Bahaya umat bila menganuti ajaran agama Pas, mereka akan menjadi golongan pelampau yang merasakan dirinya itu maksum tiada kesalahan dan hanya pendapat mereka sahaja yang betul, orang lain semuanya salah sekiranya berbeza pandangan dengan mereka... 
Jika Abby Abadi mahu memperjuangkan agama, bukanlah melalui politik. Seterusnya klik pada tajuk entri....

Pada minit ke 2:21 Abby Abadi kata UMNO itu sangat BUSOKK walhal Abby tak sedar penyakit 'gila perasannya' semakin hari semakin membusuk hingga ke usus!

Inilah budaya asuhan Pas, dan begitu juga dengan tuduhan Pas bahawa Umno itu busuk, zalim dan sebagainya, sedangkan amanat HJ Hadi mengkafirkan UMNO tidak busokk dari pandangan Abby, sebab tu lah Abby perlu belajar terlebih dahulu sebelum nak bercakap atau mengutarakan pandangan.
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Abby ini sebetulnya gila glamour. Agak-agak orang dah lupakan dia aje, dia buat lagi statement gila babi dia supaya sentiasa menjadi sebutan. Sudahlah jangan buang masa layankan minah sekor ni.

    BalasPadam
  2. puki dia lebih busuk dr kolam taik..xcaya tanya mat sabun..pakar test bare busuk....HIDUP UMNO..HIDUG MATI AMBO TETAP UMNO

    BalasPadam
  3. HIJARAH APADAH CMNIE.... CKP UMNO BUSUK APAKES???? TERUK BETUL BAHASA ORG YG BAGI CERAMAH KAT PAS NIE... NIE CTH ORG2 YG TAKSUB GN POLITIK.. agakla nak keluarkan perkataan yg mcmtu... ingat malaysia nie TAKBUSUK KER KLO PAS YG PERINTAH... ikut telunjuk DAP

    BalasPadam
  4. sengal..ko inspektor dalam tv je bonggok!!
    nie compom berangan2 nk jd menteri ganti ustzah mashitah kot..hahaha

    BalasPadam
  5. sengal..ko inspektor dalam tv je bonggok!!
    nie compom berangan2 nk jd menteri ganti ustzah mashitah kot..hahaha

    BalasPadam
  6. sengal!!ko tu inspektor dlm tv je..nie sah berangan2 nk ganti ustzah mashitah..hahaha

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping