Ahad, Januari 06, 2013


Heh... Heh... Heh... Kesian pulak tengok gelagat Si Nik Aziz ni yek. Puas jugak la dia nak bersilat dengan pihak media pasal isu tanah yang diberikan kepada DAPigs tu.

Kiranya, berpeluh jugak la bulu ketiak dia nak menjawab skandal yang dibangkitkan. Kalau sebelum ni, dia kata pihak Rejim PAS Kelantan tak buat semua benda tu.

Dia sekeras - kerasnya menafikan perkara tersebut. tetiba pulak, Setiausaha Akhbar dia kata pemberian tanah tu memang wujud dan mereka memang sedia maklum.

Tak cukup dengan pengakuan tu sahaja. Malah Setiausaha Akhbar Si Nik Aziz ni turut nak heret nama orang lain pulak dalam skandal yang sedang dihadapi.

Soalnya sekarang bukan setakat isu yang berkaitan dengan rasuah. Tapi soal amanah dan tanggungjawab yang sering dilaung - laungkan oleh mereka sendiri.

Selama ni, diorang dok tuduh pemimpin UMNO dan Barisan Nasional menyeleweng kuasa demi untuk kepentingan peribadi masing - masing.

Sekarang, bila perkara yang sama ditempelak ke muka diorang sendiri, baru diorang tau padahnya. Baru diorang tau serik nak berjawab dengan rakyat.

Selama ini, diorang dok sibuk mendabik dada kata diorang bersih dari sebarang penyelewengan kuasa sepanjang menjadi wakil rakyat.

Nah!!! Bila skandal ni dibangkitkan, ternyata puak - puak Pakatan Pembangkang macam Si Nik Aziz ni setakat tau bercakap je. Tapi, buatnya satu hapah pun diorang tak reti.

Dulu diorang jugak yang selalu mengaku kata diorang buat apa saja untuk kepentingan rakyat, bagi menjaga kebajikan rakyat.

Yang skandal kali, diorang buat untuk kepentingan siapa kalau bukan untuk kepentingan diri diorang sendiri. Bukannya diorang buat untuk kepentingan rakyat pun. Tak gitu?

Jadi lepas ni, tak payah la Si Nik Aziz tu nak sibuk - sibuk mendabik dada kata dia tu baik sangat sedangkan perangai dia lagi buruk dari pemimpin DAPigs tu sendiri. Cakap je pandai, tapi tak sedar diri!!!
KOTA BHARU - Kerajaan Kelantan menerima dengan terbuka syor diadakan sebuah suruhanjaya bagi menyiasat secara terus berhubung isu pajakan tanah seluas 4,000 hektar kepada syarikat yang kini dimiliki dua pemimpin DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham dan Nga Kor Ming.

Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata, pihaknya terbuka kepada apa jua bentuk siasatan kerana kerajaan negeri sentiasa mengamalkan dasar telus dalam pentadbirannya.

Menurutnya, pegawainya telah pun menyerahkan fail-fail berkaitan urusan pajakan tersebut kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk disiasat.
Ps: Kalau la Si Nik Aziz ni seorang yang bertanggungjawab, dia perlu mintak maaf pada pemimpin Barisan Nasional yang selama ini dituduh menyeleweng sebelum ini. Itu pun KALAU dia bertanggungjawab la!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Jangan RISAU! POK NIK ni PAKAR ADJUST,orang berserban ni,cakap pe je pengikut TOTOKKKKKKKKK pecaya abis!Kita yang rasional ni je dengar dan fikir!
    DiPADANG MAHSYAR nanti adjust le bebenorrrrr.masa u jawatan MURSYIDUL dah lucut!Ingatttttt

    BalasPadam
  2. Tak ada sesiapa ke yang nak letak jawatan dalam kes ini???

    Nik Aziz dah tak jadi ke nak saman Utusan dan TV 3

    Takat silap kira 'undi hantu' pemimpin DAP letak jawatan tak mainlah..

    BalasPadam
  3. hahahahaaa...
    Allah dah tnjukkan segala2nya...
    tpi..
    bkn Nik Ajis yg bgi kott....dia tktau apa2 tuu..
    org lain yg bgi tu...
    org2 UMNO yg bgi kot.....

    BalasPadam
  4. hehe..kihkihkih...ni semua salah umno..siannnn

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping