Jumaat, Januari 25, 2013


Huh? Ye ke kat Palestin tu ada pengundi Melayu? Pengundi Melayu tu dah daftar dengan Suruhanjaya Pilihan Raya kat Malaysia ni ke?

Adakah 'Pengundi Melayu' di Palestin tu juga merupakan diantara 'pengundi hantu' yang selalu dikatakan oleh puak - puak Pakatan Pembangkang?

Kalau tak de, apa pasal pulak Si Mat Manuty ni kata yang tindakan Datuk Seri Najib pergi ke Gaza tu sebab nak cari undi Melayu? Kalau ada orang Melayu kat sana, boleh la percaya.
Ketua Penerangan KEADILAN, Dr Muhd Nur Manuty berkata, lawatan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak ke Gaza bertujuan meraih undi orang Melayu dalam Pilihanraya Umum (PRU-13).

“Ia sekadar memberi bayangan kononnya Umno bersama Palestin, sedangkan selama ini mereka pasif berhubung isu Hamas,” kata Muhd Nur.

Dalam kunjungan 22 Januari lalu, Najib bertemu perdana menteri Hamas, Ismail Haniyeh dan menawarkan bantuan dalam usaha perdamaian antara Hamas dan Fatah ke arah penyatuan rakyat Palestin.

“Usaha penyatuan antara Hamas dan Fatah adalah hasil peranan Presiden Mesir, Dr Mohamed Morsi, yang sememangnya punya wibawa dan telah lama menyatakan hasrat untuk penyatuan tersebut,”

“Najib pula, selama ini tidak pernah mengiktiraf Hamas, bermula dari era Mahathir, buktinya pada Persidangan NAM (Negara-negara Berkecuali) pada 2006, apabila pemimpin Hamas tidak dibenarkan masuk oleh Perdana Menteri ketika itu (Tun Abdullah Ahmad Badawi),” jelas Muhd Nur.
Hakikatnya, puak - puak Pakatan pembangkang ni memang dah betul - betul songeh bila Datuk Seri Najib berani bertandang ke Negara yang bergolak tu.

Diorang pulak terpaksa berjawab dengan puak - puak Rejim Yahudi Israel mengenai kunjungan tersebut seperti yang dah dibuat sebelum ini.

Kita semua memang sedia maklum bahawa puak - puak Pakatan ni memang terima dana dari Yahudi Israel. Cuma salurannya tak terus kepada parti diorang.

Dana dari Rejim Zionist tu semua masuk ikut sumber - sumber lain. Sebagai contoh melalui Merosakkini dan jugak Su'H'aram'JADAH. Bukannya kita tak tau.

Itu pasal la puak - puak Pakatan Haramjadah ni terpaksa jugak memburuk - burukkan usaha yang dah dibuat oleh YAB Perdana Menteri baru - baru ni.

Cuba kalau diorang buat. Diorang pergi ke Gaza dan umum kata nak bantu rakyat Palestin. Dah tentu - tentu Si Ketua Penipu tu bergegas ke Amerika dan melutut nak bagi penjelasan. Bukannya kita tak tau!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping