Ahad, Januari 06, 2013


Memalukan!!! Bagaimana sebuah parti yang kononnya selama ini asyik mendabik dada kata diorang Adil, Bersih dan Telus pun boleh buat malu macam ni?

Itu baru pemilihan kecil dalam parti sendiri. Belum diorang dapat memerintah negara dan mengendalikan Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Agaknya, bukan setakat Microsoft aje yang diorang salahkan. Malah seluruh rakyat Malaysia pulak yang dijadikan mangsa akibat keGAGALan diorang sendiri.

Soalnya sekarang bukan sebab DAPigs nak 'cover line' pasal isu tak de calon Melayu dalam CEC tu sangat. Sebenarnya, diorang nak 'cover' malu.

Tapi hakikat sebenarnya ialah sebab puak - puak DAPigs ni nak 'cover' skandal tanah yang melibatkan pemimpin - pemimpin diorang sendiri.

Disebabkan isu pasal kalimah Allah tu mendapat bantahan dan menjauhkan lagi sokongan Melayu Islam di Malaysia, mereka terpaksa la cari jalan lain.

Semua ni dah tentu - tentu sebab Si Ketua Penipu tu mengamuk sakan dengan puak - puak DAPigs ni. Yang diorang cetus semula kontroversi pasal kalimah Allah tu pasal apa?

Sekarang, dah terpaksa pulak diorang cari isu lain untuk meredakan kemarahan rakyat sama ada Islam atau pun bukan Islam. Termasuk la dikalangan PAS sendiri.

Disebabkan itu la Si Karpal Whilchar ni terpaksa tampil dan mengutuk kesilapan yang dibuat oleh Si Pooi Weng keong tu untuk menghangatkan lagi keadaan.

Apa, diorang ingat rakyat Malaysia ni tak tau ke taktik diorang? Ingat rakyat Malaysia ni bodoh sangat sampai tak tau apa dia agenda sebenar puak - puak DAPigs ni?

Silap besar la!!! Rakyat Malaysia ni bukan baru hari ni kenal puak - puak DAPigs ni. Rakyat Malaysia ni dah lama kenal sikap buruk puak - puak Kafir Harbi tu. Sebab tu la puak - puak DAPigs ni menggelupor tak tentu arah!!!
GEORGETOWN - Kesilapan pengiraan undi dalam pemilihan Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP bulan lalu satu perkembangan yang memalukan, kata Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh.
Beliau berkata, DAP mengambil pendirian untuk menjelaskan kesilapan itu bagi menunjukkan partinya  telus sambil menafikan ia bertujuan memasukan ahli Melayu dalam pimpinan tertingginya.

"Ini kesilapan pertama dalam sejarah DAP dan ia tidak boleh dielakkan tapi boleh diperjelaskan.

"Saya menafikan bahawa ini cara untuk memasukkan ahli Melayu dalam DAP tetapi apa yang terjadi dan kenyataannya, Zairil Khir Johari mendapat 803 undi dan melayakkan dia berada dalam kelompok 20 undi tertinggi," katanya pada sidang media di sini, hari ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping