Berita Pahang

Sabtu, Januari 05, 2013


Apa lagi kerja yang mampu puak - puak DAPigs ni buat selain dari memperbodoh - bodohkan orang Melayu secara terang - terangan.

Sedangkan orang yang KONONnya alim macam Si Nik Aziz tu pun diorang boleh tipu untuk dapatkan kawasan balak, inikan pulak orang Melayu lain. 

Jadi, tak payah la nak kita heran sangat dengan apa yang diorang buat. Yang penting kita sebagai umat Melayu yang matang akal fikiran nilai la sendiri.

Adakah kita akan terus diperbodohkan oleh puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu? Atau adakah kita akan menolak kepimpinan mereka dalam PRU akan datang?

Kot kalau masih ada orang Melayu nak diperbodohkan oleh DAPigs ni, biar la puak - puak Parti Angguk Saja tu je yang kena tipu. Diorang pun bukannya cerdik sangat. Itu pasal la diorang boleh bagi tanah berpuluh - puluh ekar sebab kena tipu!!!
Betapa bodohnya orang Melayu pada pandangan DAP. Setelah  semua calun Melayu kalah teruk temasuk  Zairi Khir Johari, Setiausaha Politik Ketua Menteri , Lim Guang Eng maka DAP mengistiharkan bahawa ini berlaku kerana kesilpaan pengeraan undi dalam pemilehan  Kongres Kebangsaan DAP Disember lalu.

Lalu anak Khir Johari bekas menteri dalam kabinet Tunku Abdul Rahman di naikan kepada 803 undi dari hanya 305 undi yang didapatinya sebelum ini.

Bagitu mudah pada perkiraan Lim Kit Siang, Guan Eng dan pemimpin pemimpin Cina DAP  mahu mensilapmatakan  Melayu. 
Mereka fikirkan  orang Melayu seluruhnya  adalah sebodoh orang Melayu  Pas berasaskan betapa mudahnya mereka diperbodohkan oleh Anwar Ibrahim untuk  kepentingan politiknya.

DAP tidak seharusnya memikirkan bahwa semua orang Melayu  seperti orang Pas atau  seperti anak Mohd Khir Johari yang langsung  tidak pandang sebelah mata pun oleh orang Melayu.

Dulu saya tersinggong sekali apabila Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim ditawarkan RM50,000 untuk menyekatnya  supaya tidak keluar dari DAP. Belum pun  Tunku Aziz  bersuara, saya merasakan betapa rendahnya nilai maruah seorang profesional Melayu antara bangsa kepada DAP.

Mereka mempunyai tanggapan semua orang Melayu boleh dibeli dengan wang,semua Melayu rasuah.

Perbuatan DAP untuk mengambil hati orang Melayu ternyata sangat  gelojoh, biadap,agresif  dan uncultured  berbanding dengan MCA.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping