Isnin, Januari 14, 2013


Apa? Himpunan Kebangkitan Rakyat di Perancis? Wah!!! Hebat betul la sambutan rakyat dunia terhadap Himpunan Shamshidar a.k.a HKR112 tu ye.

Bukan setakat di Malaysia je diorang buat Himpunan ni. Rupanya di negara - negara lain pun ada buat jugak. Sebelum ni, yang kita tau setakat Mesir je.

Tu pun kita dah tau yang himpunan tu dikendalikan oleh budak - budak PEMERAM. Heh! Apa yang diorang Peram kat Mesir tu tak tau la pulak.

Tapi rupanya di Perancis pun ada jugak himpunan dibuat. Tinggal lagi, himpunan tu bukan la untuk menyokong apa yang dibuat oleh Pakatan Pembangkang di Malaysia ni.

Diorang buat himpunan yang sebaliknya. Kalau di Malaysia ni, diorang buat Himpunan menyokong Si Ketua Penipu yang didakwa mempunyai sifat Biseksual.

Biseksual ni bermakna dia tertarik dengan kedua - dua jantina, lelaki dan perempuan. Itu la maknanya yang Si Ketua Penipu tu selalu cakap, 'Depan Belakang Sama Rasa'.

Himpunan yang dibuat sabtu lalu ternyata satu himpunan yang membuang masa. Pencacai - pencacai Pakatan tu je yang suka sangat menyembah Si Ketua Penipu ni.

Selain mempunyai sifat Biseksual, Si ketua Penipu ni jugak turut menyokong perjuangan LGBT (Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender).

Tapi tidak penduduk - penduduk di Perancis. Diorang buat himpunan untuk membantah perkahwinan sama jenis seperti Lesbian dan Gay.

Bagi mereka, perkahwinan sejenis ni hanya akan membawa keburukkan dan meruntuhkan sosio masyarakat serta merosakkan hubungan kekeluargaan.

Herankan. Kalau di Malaysia ni, sibuk orang nak julang pejuang - pejuang yang menyokong LGBT sedangkan kat negara luar, perkara sedemikian dibantah secara terang - terangan.

Gamaknya, dunia ni semakin hari semakin terbalik dah jadinya. Yang bukan Islam pun tahu keburukkan LGBT ni. Tapi, kat Malaysia ni, yang dok mengaku diri dia Pak Sheikh tu la yang dok menyokong benda yang bukan - bukan!!!
PARIS 13 Jan. - Beratus ribu penduduk berarak di Paris hari ini bagi membantah rancangan pelaksanaan rang undang-undang membenarkan perkahwinan sejenis di Perancis.

Lima buah kereta api laju, 900 buah bas dan sejumlah kereta memasuki Paris dengan membawa penunjuk perasaan bagi membantah pelaksanaan penggubalan undang-undang tersebut oleh Presiden, Francois Hollande menjelang Jun ini.

Penunjuk perasaan yang disokong gereja Katholik dan terdiri daripada anggota parti politik konservatif, pergerakan Islam dan penduduk menentang perkahwinan sejenis berkenaan berkumpul di Menara Eiffel pada lewat petang ini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping