Isnin, Januari 21, 2013


Hah!!! Kalau selama ini diorang pandai sangat nak kata UMNO dok ambik agama suku, Politik suku. Sekarang dah kena batang hidung sendiri.

Kenyataan dari Dewan Ulama PAS ni membuktikan bahawa puak - puak Parti Angguk Saja tu pun buat benda yang sama. Diorang pun dok ambik agama suku, Politik suku.

Kalau tidak kenapa pulak diorang boleh kata isu kalimah Allah ni bukan isu Politik sedangkan yang bangkitkan isu tu dari kalangan DAPigs?

Apa lagi tujuan diorang nak bangkitkan isu tu kalau bukan untuk memenuhi agenda Politik puak - puak Kafir Harbi Ultra Chauvinist DAPigs tu?

Nah!!! Sekarang dah kena balik kat batang hidung diorang. Sebab tu orang dah banyak kali pesan. Dalam agama memang ada Politik. Tapi Islam tidak membenarkan agama dijadikan alat dalam Politik!!! Itu pun diorang tak paham jugak ke!!!
KUALA TERENGGANU - Dewan Ulama Pas menegaskan pendirian Pas berhubung isu penggunaan kalimah Allah tidak perlu dipersoalkan oleh pakatan pembangkang kerana kerjasama yang dijalinkan hanya dalam soal politik dan bukannya agama.

Ketuanya, Datuk Harun Taib menjelaskan, selain persoalan politik untuk bersama-sama mencapai kemenangan dalam pilihan raya, persoalan yang menyentuh agama, Pas boleh membuat keputusan bersendirian.

"Kalau dia (Karpal) nak rayu atau desak juga (supaya Pas kaji semula keputusan Majlis Syura Ulama parti itu), dia punya pasal lah."

Harun menyatakan demikian kepada Utusan Malaysia di sini hari ini ketika diminta mengulas gesaan Pengerusi DAP, Karpal Singh supaya Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengkaji semula keputusan Majlis Syura Ulama parti itu yang berpendirian kalimah Allah hanya untuk umat Islam.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Saya check pada gambar tersebut, saya dapati tulisan Halal tidak menepati lengkungan ke dalam/ kedutan baju hijau. Pada saya gambar ini diedit dengan photoshop atau seumpamanya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping