Ahad, Januari 27, 2013


Ala! Apa la nak heran sangat kalau puak - puak Pakatan Pembangkang tu nak beli kereta yang mewah macam ni. Diorang kan banyak dapat duit derma.

Nak pulak pemimpin - pemimpin dikalangan Parti Angguk Saja tu. Diorang tu memang suka kutip derma untuk kesenangan pemimpin diorang.

Tambahan pulak, pemimpin diorang tu semuanya zuhud belaka. Tak pakai keistimewaan - keistimewaan yang ada padai diorang ni. Semuanya diorang usaha sendiri.

Jadi, cerita pada ADUN PAS tu guna AP ni semuanya tak betul walaupun tuan punya badan mengakui bahawa dia memang guna keistimewaan tersebut.

Semuanya hanya reka cipta UMNO je sebenarnya. Saja je nak memburuk - burukkan imej pemimpin PAS yang memang dah sedia HUDUH tu.

Apa yang herannya ialah tindakan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak turunkan harga kereta. Nak turun apa lagi kalau dah pemimpin diorang pun mampu beli kereta mewah ni?

Korang bayangkan la. Selama hari ni, PAS kata pemimpin diorang semua sedekahkan aje duit elaun yang diorang terima. Maknanya, duit yang diorang ada setakat cukup makan je.

Tu pun masih jugak dia mampu nak beli kereta mewah berjenama Porsche Cayman macam ni. Maknanya, kereta kat Malaysia ni memang murah. Orang yang tak de duit pun dah mampu beli kereta!!!
 
Alhamdulillah, CTS amat gembira mendengar Wakil-Wakil Rakyat PAS yang mampu memiliki dan membeli kereta mewah. 
Antaranya Pesuruhjaya PAS Perlis yang juga merupakan ADUN Sanglang, Ustaz Hashim Jasin yang mampu memiliki Porsche Cayman. Bukan calang-calang orang yang mampu memiliki kereta mewah ini.

Inilah amalan yang patut dicontohi oleh pemimpin-pemimpin UMNO iaitu pemimpin-pemimpin PAS menabung dari kecil. 
CTS tak pastilah jika dengan duit gaji dan elaun sebagai Wakil Rakyat di Perlis mampu untuk membayar ansuran kenderaan berkenaan. Ini belum dicampur dengan kos penyelenggaraan, insuran dan lain-lain lagi.

Buat juak-juak PAS peringkat bawahan, teruskan usaha murni anda untuk menderma di setiap kantung derma di dalam ceramah-ceramah Pakatan Haram. 
Semoga usaha anda akan memastikan kunci ke syurga milik anda. Biaqlah hangpa naik motor buruk asalkan pemimpin-pemimpin hangpa boleh naik kereta Porsche!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping