Selasa, Februari 12, 2013


"Saya selama-lamanya akan tetap pertahankan kalimah Allah...tidak akan redha sama sekali kalimah itu diletak ditempat yang jijik(menggantikan 'God' dalam Bible versi bahasa Melayu).

"Boleh jatuh syirik dan (sesungguhnya) Allah tak ampunkan dosa orang yang lakukan syirik," kata Datuk Dr. Harun Din Al-Hafiz lagi.

"Kita walaupun didalam pakatan rakyat tetapi tidak semua yang dibuat oleh pemimpin tertinggi wajar disokong, jika perbuatan itu melampaui batas sehingga menyekutukan Allah," kata Haron lagi.

Di atas adalah kenyataan terbaru Datuk Dr. Haron Din dalam isu penggunaan kalimah "Allah" di dalam Bible versi Bahasa Melayu untuk edaran kepada umat Islam di Semenanjung Malaysia.

Ramai umat Islam diluar sana terus tertanya-tanya, sudah berapa ramai orang dalam PAS yang sudah syirik?

Sebelum ini Hadi Awang, Pok Nik Ajis, Khalid Samad, Mat Sabu dan ramai lagi pemimpin PAS yang menyokong DAP yang mahu menggunakan kalimah "Allah" di dalam Bible versi Melayu itu.

Mereka ini semua sudah syirik? Adakah mereka sudah mengangkat syahadah semula yang membolehkan mereka kembali kepada Islam?

ALLAH tidak akan mengampunkan dosa syirik. Syirik adalah dosa besar yang tidak akan diampuni oleh ALLAH di akhirat kelak jika seseorang itu tidak memohon ampun kepada-NYA semasa hayat. - seterusnya...

Ps: Amaran ini bukan sahaja ditujukan kepada Si Ketua Penipu tu je. Tapi kepada sesiapa sahaja yang berhajat nak menjual Islam demi kepentingan Politik!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. ...tak perlu heran, siketua penipu ni bukannya faham sangat pasal akidah ni... cakaplah apa saja pun dia buat dak je! Islam dah tak ada pada dia, yang dia ada hanya kristian dan yahudi... dia rasa itulah yang akan menolong dia... bangkang tetap bangkang, habuan dah dapat... terpaksa buat, kalau tak terima akibat!...

    BalasPadam
  2. anwar ni dah betul rosak aqidah, dek kerana gila kuasa dia sanggup jual ugama, dah jelas dalam alquran, menyamakan allah dengan yang lain itu syirik, qulhuallah hu ahad, sampai habis, tak paham paham ke ko anwar, you are murtad lah brother anwar, that is why you are fighting against the teaching of islam... bersama kita dengan prof haron demi kesucian kalimah Allah... allah-hu-akbar..

    BalasPadam
  3. Orang kemaruk kuasa dan harta,bini pun sanggup jual,jangankan kalimah ALLAH!Aku dah mula curiga kat nuar ni,kalau takat nak hidup senang,DUIT dan banyak,Tujuan apa nak kuasa!nak bantu raayat konon,keadilan konon,MISTI ADA DENDAM BESAR ni!Mampus kita nanti kalau dia jadi PM!!!!!!!.Orang tua2 ada mengingatkan kita:
    Kalau tidak berada-ada masakan tempua bersarang rendah!!!!!!!
    anakPTawar

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping