Selasa, Februari 12, 2013


Ini merupakan posting meluat aku berkaitan JANDA BODOH MEROYAN KUNUN ISLAM SANGAT. Apa kau ingat masuk PAS kau Islam sangat sampai semua yang ko rasa "kurang" Islam kau kutuk-kutuk kau cari maki... BARU kenal ISLAM tu pun ISLAM SESAT dari PAS nak berlagak baik... pigi dah!


Fuhh! Hebat sungguh kata-kata Ustazah PAS, Abby Abadi. Murni dan sungguh bersopan cara beliau berdakwah. Buat pembaca-pembaca CTS yang perempuan, jawablah. 

Ustazah PAS Abby Abadi tanya tu! Kalau ye pun hendak berdakwah, ikutlah cara berdakwah Junjungan Besar Rasulullah SAW yang penuh diplomasi dan lemah lembut.

Mungkin beliau sudah lupa, beliau sendiri baru beberapa bulan bertudung. Beliau juga lupa kisah lampau beliau yang selama ini berpakaian menjolok mata dan berambut "blonde". 

Bukan lagi menjadi cakap-cakap belakang bahawa beliau juga ada menyimpan "anak ikan" sebelum ditinggalkan seperti sampah.


NI gambar kau dengan anak ikan kau masa bercuti di China... apa kau buat pergi ke china berdua duaan... puaslah kau ya kat china "bebas sebebasnya" dengan jantan bukan muhrim... berpeluh-peluhlah gamaknya walau china sejuk... dapat pucuk muda katakan... 

Memang padanlah Norman tinggalkan ko untuk anak dara bergetah si memey tu... konon norman salah lah... jahat lah... semualah salah norman... tapi Allah maha kuasa... 

ha lepas bercerai terdedah perangai JALANG dan MURAHAN kau... sekarang kalau tanya masyarakat mesti semua fikir 10 kali nak salahkan norman sepenuhnya...

Untuk cover kau masuk PAS kunun bertaubat lah... TIBA-TIBA bertudung ceramah di pentas PAS kutuk org yang konon tidak seislamik kau... 

WAH! kalau ini ISLAM yang kau dapat dari PAS kau makin sesatlah BODOH!. Baik kau aim dan target mana-mana pemimpin PAS yang kaya raya tu and takle dia... jadi bini no 4 pun takpa... dapat hidup senang, kaya dan yang penting terbela perigi tu taklah mencari ANAK IKAN lagi...

Jadi walaupun kita telah bertaubat nasuha sekalipun, bukanlah menjadi lesen kepada kita untuk mengutuk dan menghina orang lain. Syurga dan neraka milik Allah. Bukan kita yang menentukan penghuninya
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Typical PAS new member.

    B aru jadi ahli PAS dan perasan MAKSUM dan semua orang lain salah, berdosa.

    BalasPadam
  2. dulu dia pun tak bertudung kan? ce ko tanya dia seut oi, apa yg dia fikir masa dia tak pernah bertudung dulu? jgn tanya org lain, tanya diri sndiri dulu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping