Selasa, Februari 12, 2013


Biar pun Si Karpal Whilchar Kafir Harbi ni tau dengan jelas bahawa Si Tok Pekong tu seorang Peliwat tegar, namun Si Tok Pekong tu jugak jadi pilihan.

Perkara ini jelas menimbulkan tanda tanya dikalangan rakyat. Apa sebab Si Karpal Whilchar tu tetap juga mahu Si Ketua Penipu tu jadi Perdana Menteri?

Persoalan itu perlu dijelaskan oleh Si Karpal Whilchar sebelum dia nak buat sebarang kenyataan rasmi mengenai jawatan paling tinggi dalam Negara.

Mana tidaknya. Sebelum ini, pihak yang mendedahkan skandal liwat Si Ketua Penipu tu pun bukan orang lain. Tapi Si Karpal Whilchar tu jugak yang bangkitkan.

Kemudian, dia jadi Ketua Peguam Bela dalam kes liwat Si Ketua Pneipu tu terhadap Saiful Bukhari baru - baru ni. Pun ianya tidak mengubah keadaan.

Si Karpal Whilchar tu tetap jugak menganggap Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat. Cuma perkara liwat tu tidak dilakukan secara paksaan oleh Si Ketua Penipu tu terhadap Saiful.

Maknanya, Si Karpal Whilchar ni mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu meliwat Saiful secara suka sama - suka. Kot cara mana pun, peliwat tetap peliwat!!! Itu hakikatnya.

Jadi, Si Karpal ni perlu jawab persoalan rakyat. Kenapa dia beria - ia sangat nak Si Ketua Penipu tu dilantik menjadi Perdana Menteri KALAU Pakatan berjaya rampas Putrajaya?

Adakah dia akan melupakan perangai buruk Si Ketua Penipu tu yang memang sah suka 'balun' depan belakang selama hari ini? 

Atau adakah isu itu ianya bakal menjadi senjata buat DAPigs untuk merampas kuasa di Malaysia suatu hari nanti? Pikir - pikir bro. Jangan menyesal tak sudah pulak!!! Nanti, dah tergadai Negara, menangis air mata darah pun dah tak berguna!!!
GEORGETOWN - Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh sekali lagi menegaskan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim akan menjadi perdana menteri jika pembangkang berjaya menawan Putrajaya dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

   
Beliau menyifatkan dakwaan kononnya Majlis Syura Pas menolak Anwar bagi menduduki jawatan berkenaan sebagai satu spekulasi.
   
"Pilihan DAP adalah Anwar Ibrahim dan saya fikir pilihan ini akhirnya akan disokong Pas dan PKR kerana Anwar Ibrahim paling layak," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. - seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. syoknya engcow mencaci & menyebar fitnah...TAK TAKUT LANGSUNG KEPADA PEMBALASAN ALLAH...adakah engcow mengucap dua kalimah syahadah???? bersaksikan TUHAN MAHA ESA?tp adakah enngcow takut kepadaNYA????????

    BalasPadam
  2. kembalikan jiwa mu kepada islam yg syumul...jauhilah fitnah yg mengheret kamu ke neraka jahanam....berbaloikahkamumenabur fitnah demi menjaga&membela pemimpin2 spt najib &rosmah...merekakah yg akan bersama kamu di akhirat nanti????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping