Ahad, Februari 17, 2013


Na hai!!! Awat la ramai sangat orang yang mai dengaq ceramah Si Mahfuz Bean ni oi? Hang pa tak sedaq ka, yang dok berceramah tu bakal Perdana Menteri?

Kalau lagu ni la sambutan orang kat Si Mahfuz Bean tu, alamat orang UMNO tak bulih nak cari makan la. Memang susah la UMNO nak menang.

Tapi, kot ye pun sambutan buat Si Mahfuz ni 'terlalu ramai', takkan la sampai orang UMNO kat kawasan tu nak buat dek je. Takkan la diorang masih lagi nak goyang kaki. Takkan nak lawan dengan budak tak lulus SRP ni pun diorang takut jugak kot!!!

Maaf gambar tak berapa nak kelia. Maklumlah guna handphone 'made in china' saja. Mc tak rancang pun nak pi ceramah Mahfuz kat Pokok Sena semalam.
 
Mahfuz buat ceramah panggil si Jutawan Polis yang dah pencen, Fauzi Shaari dan Izzat Adun Bukit Lada.

Tapi kehadiran yang datang memang amat menyedihkan. Sebagai seorang ahli parlimen Pokok Sena, kalau banyak ni yang datang, bermakna Mahfuz dalam bahaya.
 
Namun Mahfuz bernasib baik kerana bertanding di Pokok Sena, kerana UMNO Pokok Sena, tak berapa rasa nak menang.

Rakyat Pokok Sena, ada yang tertanya-tanya, bila bilik gerakan pilihanraya UMNO di Bukit Lada nak buka? Banyak bilik gerakan yang tak buka lagi ni!!
 
Bilik gerakan Pas, buat kenduri hari-hari. Bilik gerakan UMNO? Dok tidoq tak bangun-bangun!

Pas nak menang, tapi orang tak suka. Nak pilih UMNO, dok nampak UMNO serupa takmau menang saja kat Pokok Sena ni.
 
Minta tolong noo.. pi gerak sikit UMNO Pokok Sena. Kalau dah rasa tak boleh nak buat kerja. Tolong bagi kat orang lain la.. ramai lagi yang boleh buat kerja! - Seterusnya...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. SETUJU SANGAT dengan admin,,, kalau rasa tak nak buat kerja bagilah kat org lain yang sanggup.. kalau masa nak mengundi camni pun tak nak turun padang jangan harap nak turun kalu dah menang nanti.... type mcm ni tak patut di ketengah kan tuk jadi calon BN...

    BalasPadam
  2. SETUJU SANGAT dengan admin,,, kalau rasa tak nak buat kerja bagilah kat org lain yang sanggup.. kalau masa nak mengundi camni pun tak nak turun padang jangan harap nak turun kalu dah menang nanti.... type mcm ni tak patut di ketengah kan tuk jadi calon BN...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping