Isnin, Februari 25, 2013


Rasanya dah berjuta - juta kali SH ulang. Puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang dah tak de cara lain untuk diorang menang dalam PRU akan datang.

Hanya dengan kaedah ini je yang boleh buat diorang menang iaitu dengan cara menipu secara terang - terangan. Itu je yang mampu diorang buat.

Kalau tak menipu, macam mana lagi diorang boleh meraih undi? Macam mana lagi diorang boleh mempengaruhi minda rakyat? Memang dah tak de cara lain dah.

Nak suruh diorang buat kerja? Satu hapah pun diorang tak tau. Nak suruh diorang laksanakan janji yang diorang buat? Semuanya dah kantoi belaka.

Setakat bercakap dan bercakap, boleh la diorang buat. Bab nak melaksanakan apa yang diorang cakap, jangan mimpi la!!! Tunggu kucing bertanduk pun belum tentu.

Tapi, diorang sedar dengan perkara tersebut. Diorang sedar yang diorang tak mampu nak laksanakan apa yang diorang cakap. Diorang tau diorang hanya mampu bercakap.

Tinggal lagi, diorang dah tak boleh buat apa - apa. Semuanya dah terlambat. Tu pasal la diorang jadi terdesak sehingga buat kerja yang bukan - bukan.

Dalam keterpaksaan dan keadaan terdesak tu la diorang buat benda - benda ni walaupun ianya hanya memalukan diri diorang sendiri.

Bukan saja diorang sekadar menyifatkan rakyat sebagai 'Haiwan ternakan', malah diorang jugak terpaksa memutar belitkan titah Raja Nazrin.

Sampai tahap itu diorang terpaksa buat semata - mata untuk menipu dan terus menipu rakyat. Pun masih jugak diorang ingat rakyat tak tau?

Tolong la!!! Jangan ingat rakyat Malaysia ni BODOH sangat macam diorang. Jangan ingat semua rakyat Malaysia ni nak percaya cakap diorang bulat - bulat. Kalau dah dasar Penipu tu, Penipu la jugak!!! Tak de makna der diorang nak ubah pun!!!
KUALA LUMPUR 25 Feb. - Media rasmi Pas, Harakah Daily terus memutar belit titah ucapan Pemangku Raja Perak, Raja Nazrin Shah konon parti itu jauh lebih baik berbanding UMNO. 
Media tersebut pada Rabu lalu melaporkan titah ucapan baginda pada majlis Wacana Perpaduan Ummah anjuran Dewan Bahasa dan Pustaka yang telah dimanipulasikan sehingga menggambarkan Raja Nazrin berpihak kepada parti tersebut. 
Bagaimanapun, laporan tersebut telah disanggah oleh beberapa blog antaranya Cikgu Lin dan Info The Truth menuduh media tersebut telah berbohong. 
Ekoran desakan itu, Harakah Daily telah menyiarkan permohonan maaf atas "kesilapan" tersebut dan menarik balik laporan tersebut serta digantikan dengan laporan baharu, semalam. 
Laporan itu menggunakan tajuk "Pas kini sedia mengatasi UMNO - Raja Nazrin". 
Berikut adalah kronologi laporan Harakah Daily berhubung titah ucapan Raja Nazrin pada majlis tersebut. 
Ps: SH Yakin. Dalam banyak - banyak 'link' yang diberikan tu, pasti salah satunya akan dibuang oleh mereka. Kalau tak percaya, korang tekan la satu satu!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping