Jumaat, Februari 15, 2013


Kebodohan dan kedangkalan Deepak sepertimana karpetnya yang dipijak-pijak, ditambah pula akuan bersumpah Balasubramaniam yang sering berubah-ubah, menjadi satu peluang keemasan untuk pembangkang memutarbelitkan isu Altantuya. 

Dengan menggunakan kedua-dua India ini yang terkenal putar belitnya, pembangkang tak perlu bekerja keras, sekadar menyediakan habuan untuk si pelahap saja. 

Kredibiliti Bala masih boleh dipersoalkan kerana beliau tak pernah konsisten setiap masa. Mungkinkah Bala juga bertanggungjawab dalam pembunuhan Altantuya?

PM telah pun bersumpah di dalam masjid pada Ogos 2008 bahawa beliau tidak mengenali Altantuya. Dan beliau juga tiada kaitan dengan kematian Altantuya. 

Sebagai seorang pemimpin yang berjiwa besar dan yakin sumpah yang dilakukan dengan Allah sebagai saksi tidak boleh dimain-mainkan, beliau memberanikan diri melakukan sumpah berkenaan. Berdiri atas prinsip berani kerana benar, takut kerana salah. 

Tapi Anwar yang berdosa juga dengan zina dan liwat, sampai sekarang masih kecut dan takut untuk melaksanakan sumpah. 

Ada saja alasan dan putar belitnya apabila disuruh berbuat demikian. Biasalah orang banyak dosa dan yakin memang dia yang rela hati menjebakkan diri ke lembah hina, masakan mahu mengaku kesalahan sendiri melainkan dia seorang yang berjiwa besar.

Anwar sampai kiamat pun tak kan berani bersumpah yang beliau tidak meliwat si fulan dan si fulan serta berzina dengan pelacur itu dan ini. Tak payah tunggulah, buang masa je.

Sebenarnya permainan semula isu Altantuya adalah lebih kepada dendam kesumat pembangkang terutama Anwar terhadap kepimpinan Najib. 

Meminjam kata-kata Zulkifli Nordin, dalam pakatan rakyat hanya PKR saja yang bukan parti politik. Segala agenda perjuangan PKR adalah untuk Anwar bukan untuk rakyat. 

Dalam mana-mana sesi ceramahnya, semuanya berkaitan isu dirinya sendiri. Tiada Anwar bermakna tiada PKR itu yang jelas dan nyata.

Tidak setakat itu saja Deepak berani menunjukkan kurang ajarnya kepada PM, malah beliau mengaku sejujurnya bahawa Razak Baginda mati pucuk. 

Aik...sampai masalah dalam Razak Baginda pun Deepak tahu. Nak kata mati pucuk, Razak Baginda ada seorang anak. Apakah dengan mempuyai seorang anak boleh dikategorikan sebagai mati pucuk? 

Zaman moden hari ini, ramai keluarga dari semua bangsa yang memilih untuk mempunyai seorang anak saja. Razak Baginda telah pun membuktikan yang beliau tidak mati pucuk. 

Tapi kenapa Deepak sampai sekarang tak kahwin lagi? Jangan...jangan dia pun mati pucuk juga. Seorang lelaki tidak akan sesekali memberitahu yang dirinya mati pucuk. 

Hanya orang yang terdekat dengannya saja yang mengetahuinya seperti isterinya, doktor yang merawatnya dan teman seksnya. Tiada persoalan bagaimana isteri dan doktor mengetahuinya, tapi bagaimana Deepak boleh tahu Razak Baginda mati pucuk.

Adakah Deepak merupakan teman seks Razak? Maklum la, dia sendiri (Deepak) pun gay, mungkin sebab itulah beliau tak berbini lagi. 

Razak Baginda bukanlah mati pucuk cuma 'barangnya' tak naik tatkala melihat keburukan 'sasaran' milik Deepak walaupun ketika itu dikhabarkan Deepak sehabis daya menggoda Razak dengan mengenakan bikini terbaru. 

Kecewa kerana berahinya tidak dipauskan oleh Razak...Deepak mengambil keputusan akan membalas dendam kerana hinaan yang diterima. Sedangkan Anwar pun berselera dengannya, siapa Razak untuk menolak godaannya.

Jadi kini dendam Deepak dan Anwar bersatu dan bersetuju untuk mengaitkan semula PM dan Razak dengan kes Altantuya walaupun mahkamah telah putuskan siapa yang bersalah. - seterusnya...  
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping