Jumaat, Februari 15, 2013


Hek eleh. Tah pape betul la Si K7L ni buat cerita. Ada ke dia kata jumlah yang hadir kat ceramah GM13 tu hanya setakat 30 orang. Tak masuk akal lansung.

Cuba korang baca cerita dia kat bawah ni. Kata Si K7L tu, hanya ada lebih kurang 20 - 30 orang je yang hadir di ceramah anjuran puak - puak Pakatan tu.
Jeng Jeng Jeng! Ramai nor ke 50 ribu? Teet! Yang datang sebenarnya hanyalah 50 orang je beb. Tapi selepas ditolak ahli PAS, unit amal dan bebudak hingusan #GM13 mereka yang hadir hanyalah 23 orang. Itupun mereka adalah pakcik-pakcik yang datang sebab kononnya ada ceramah agama di sana.



Kejap! Kenapa ada orang PAS sedangkan #GM13 kata mereka tidak bersama mana-mana parti politik. Iyahhhh! Inilah bukti mereka sebenarnya adalah kuda tunggangan pembangkang yang berselindung disebalik nama mahasiswa.
Ceh! Mustahil la orang yang datang dengar ceramah berinfomasi macam yang dibuat dek budak - budak pencacai Pakatan ni setakat 20 - 30 orang je.

Mungkin Si K7L tu lupa. Puak - puak Pakatan Pembangkang ni ada kemahiran yang istimewa. Orang UMNO/BN pun tak boleh lawan kemahiran yang diorang ada.

Mungkin kat bawah kanopi tu ada la dalam 20 - 30 orang yang duduk. Tapi selebihnya mungkin dok tengah lepak kat atas pokok. Tengok aje la mamat kat bawah ni. Rilek je dia duduk kat atas tu. Jadi, tak heran la kalau hadirin semalam capai sampai 50ribu!!! - seterusnya...

Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping