Ahad, Februari 24, 2013


Bagai sirih pulang ke gagang. Hanya itu istilah yang SH dapat gambarkan mengenai berita eksklusif ni. Ceritanya tak de la besar sangat. Tapi, ada isi la jugak.

Semalam, sewaktu SH pulang ke kampung, lepak minum dengan kawan - kawan, tetiba ada pulak yang ajak pergi ke satu program ni.

Katanya, program Sembang Santai Pemuda. Jadi, SH pun pergi la ke tempat yang dimaksudkan. Sekali tengok, ada pulak gelagat mamat ni.

Bukan ke mamat ni yang marah sangat dengan Si Nik Aziz bila Mursyidul Am PAS tu mengkafirkan semua orang UMNO? Apa yang dia buat kat sini?


Siapa tak kenal dengan Si Azhar Sulaiman ni ye tak. Dia pelakon dan jugak seorang artikek yang telah mencipta nama didalam dan diluar Negara.

Apa yang dia buat sewaktu dalam progran tu hanyalah berkongsi pandangan bersama orang muda mengenai isu Politik semasa. Gambaran diberikan dari sudut golongan atas pagar.

Persoalannya, selama hari ni, dia tak pernah pulak nak berkecimpung atau nak melibatkan diri dalam Politik. Kenapa sejak akhir - akhir ni dia sibuk sangat?

Itulah yang dijelaskan serba sedikit oleh Si Azhar Sulaiman ni. Dia kata, penglibatan dia dalam Politik ni lahir dari hati dan rasa tanggungjawab untuk membetulkan keadaan.

Penyerahan borang keahlian UMNO Cawangan Kampong Baru, Bentong
Bagi dia, apa yang berlaku di Malaysia hari ini memang jauh berbeza dengan keadaan sebelum ini. Dan dia melihat, hanya UMNO/BN sahaja yang mampu mentadbir Negara.

Kalau nak harapkan puak - puak Pakatan Haramjadah tu, memang tak de la jawabnya. Setakat bercakap boleh la diorang. Tapi bab nak melaksanakan kerja, memang hampeh.

Memang jelas mereka dalam Pakatan tu ada agenda masing - masing. Dan yang paling Si Azhar ni takut ialah apabila DAPigs dapat kuasa lebih dari Melayu.

Kalau keadaan tu berlaku jugak akibat keGAGALan Melayu dalam Pakatan sendiri, dah terlambat beb kita nak betulkan. Menangis air mata darah pun tak berguna. Jadi pulak macam Si Ostazah Pening tu. Meroyan je la kerja dia dalam twitter!!!

Ps: Gambar SH kongsi dengan member SH. Semalam tak bawak kamera. Main pergi je program sebab tak tau program apa. Hehehe...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. AZHAR SULAIMAN BERJAYA DIBODOHKAN OLEH UMNO. TAHNIAH. DAP BERTANDING 50 DARAPADA 222 KERUSI PARLIMEN. BOLEH PERINTAH MALAYSIA ?? NAMA SAJA PELAJARAN TINGGI. FAKTA NI PUN TAK TAU ?? KEPADA ARTIS2 LAIN, IKUT LA AZHAR YG BERJAYA DIBANGANGKAN OLEH UMNO YG BAHALOL.

    BalasPadam
  2. lu yg bodoh Tanpa Nama

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping